لیست محبوب‌ترین نرم‌افزارهای اندرویدی در سال ۲۰۱۵

به گزارش موبنا، گوگل برای پایان هر سال میلادی برنامه‌های ویژه دارد و برای امسال نیست لیست بهترین و محبوب‌ترین ابزارهای کاربردی در فروشگاه اینترنتی Play Store را در اختیار کاربران گذاشته است. فروشگاه اینترنتی Play Store بخشی را با نام Best Apps شامل می‌شود که در آن لیست محبوب‌ترین ابزارهای کاربردی مخصوص سیستم عامل …

به گزارش موبنا، گوگل برای پایان هر سال میلادی برنامه‌های ویژه دارد و برای امسال نیست لیست بهترین و محبوب‌ترین ابزارهای کاربردی در فروشگاه اینترنتی Play Store را در اختیار کاربران گذاشته است.

فروشگاه اینترنتی Play Store بخشی را با نام Best Apps شامل می‌شود که در آن لیست محبوب‌ترین ابزارهای کاربردی مخصوص سیستم عامل اندروید ارایه شده است.

این بخش علاوه بر محبوب‌ترین ابزارهای اندرویدی، لیست جدیدترین ابزارهای کاربردی را هم در خود جا داده‌ است تا کاربران با آن آشنا شوند.

به هر حال،‌ در لیست امسال گفته شد در بخش ابزارهای اندرویدی رایگان Twitter، SwiftKey، InstaCart، Trulia و Robinhood بیشترین محبویت را بین کاربران جهانی داشته‌اند.

در این میان همچنین گفته شد طی یک سال گذشته نرم‌افزارهای موبایلی زیر هم بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند: Nova Launcher، Action Launcher 3 و My Very Hungry.

در بخش نرم‌افزارهای کاربردی و سازمانی نیز ابزارهای زیر بیشترین محبوبیت را داشتند: Google Docs، Word مایکروسافت‌، Office Lens، Twitch، YouTube Gaming.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا