A9 اپل قوی‌ترین پردازنده موبایلی جهان شناخته شد

به گزارش موبنا، کارشناسان روی این شبکه اجتماعی یک نمودار منتشر کردند که نتایج حاصل از آزمایش‌های تخصصی روی تراشه A9 اپل در دستگاه‌های الکترونیکی مختلف را نشان می‌داد. این آزمایش‌ها از طریق AnTuTu 6.0 به انجام رسید در نهایت A9 توانست عنوان بهترین تراشه موبایلی در بازار را از آن خود کند. این تراشه …

به گزارش موبنا، کارشناسان روی این شبکه اجتماعی یک نمودار منتشر کردند که نتایج حاصل از آزمایش‌های تخصصی روی تراشه A9 اپل در دستگاه‌های الکترونیکی مختلف را نشان می‌داد.

این آزمایش‌ها از طریق AnTuTu 6.0 به انجام رسید در نهایت A9 توانست عنوان بهترین تراشه موبایلی در بازار را از آن خود کند. این تراشه در شرکت اپل طراحی شده و توسط دو شرکت سامسونگ و TSMC تولید می‌شود که در گوشی‌های آیفون ۶s و ۶s Plus مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تراشه A9 اپل در مجموع موفق شد امتیاز ۱۲۳,۹۰۱ را به خود اختصاص دهد و این در حالی بود که تراشه A8X این شرکت امتیاز ۹۸,۹۰۱ را به دست آورد. این تراشه در تبلت iPad Air 2 به کار می‌رود.

تراشه Kirin 950 هوواوی نیز که در گوشی هوشمند Mate 8 هوواوی از آ‌ن استفاده شده است، با کسب امتیاز ۹۲,۷۴۶ توانست عنوان سوم از این لیست را از آن خود کند.

تراشه Exynos 7420 SoC سامسونگ که در گوشی‌های هوشمند Galaxy S6، Galaxy S6 edge، Galaxy S6 edege+ و Galaxy Note 5 از آن استفاده شده است، امتیاز ۸۶,۶۵۲ را کسب کرد.

نخستین تراشه کوالکام در این لیست Snapdragon 810 بود که توانست امتیاز ۸۱,۰۴۹ را به دست بیاورد. تراشه شرکت MediaTek با نام MT6795 SoC نیز که هشت هسته پردازشگر را در خود جا داده است رتبه دوازدهم این لیست را از آن خود کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا