زائران اربعین چند دقیقه با تلفن حرف زدند؟

طی روزهای گذشته با پایان یافتن مراسم عزاداری اربعین حسینی زائران کربلا به تدریج به کشور بازگشته و براین اساس آمارهایی در خصوص میزان مکالمات آنها منتشر شده است. در این زمینه وزیر ارتباطات از برقراری ۳۶ میلیون دقیقه تماس تا پایان روز ۱۳ آذرماه خبر داده است. محمود واعظی در این باره اعلام کرد: …

طی روزهای گذشته با پایان یافتن مراسم عزاداری اربعین حسینی زائران کربلا به تدریج به کشور بازگشته و براین اساس آمارهایی در خصوص میزان مکالمات آنها منتشر شده است.

در این زمینه وزیر ارتباطات از برقراری ۳۶ میلیون دقیقه تماس تا پایان روز ۱۳ آذرماه خبر داده است.

محمود واعظی در این باره اعلام کرد: اکنون ترافیک ارتباطی شبکه به مرور در حال بازگشت به شرایط عادی است و طی روزهای گذشته از مجموع مکالمات حدود ۷۵ درصد آنها صادره و از ایران به عراق بوده است و حدود ۲۵ درصد مکالمات نیز وارده یعنی از سوی عراق به ایران صورت گرفته است.

وی همچنین از تلاش‌های متعدد وزارت ارتباطات برای برقراری بدون مشکل تماس‌ها خبر داده و یادآور شد: از ماه‌ها قبل تلاش‌های مختلفی صورت گرفته تا با افزایش ۱۰ برابری زیرساخت ارتباطی دو کشور زائران اربعین با کمترین اختلال ارتباط برقرار کنند و بر همین اساس خوشبختانه طی این مدت مشکل خاصی در شبکه ارتباطی میان دو کشور گزارش نشد.

محمود خسروی – معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت – نیز پیش از این اعلام کرده بود: طی دهه اول آذرماه حدود ۲۱ میلیون دقیقه ارتباط تلفنی در میان زائران ایرانی و خانواده‌هایشان برقرار شده است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا