«ادل» باز هم رکورد شکست

آلبوم «۲۵» پس از فروش رکوردشکن ۳٫۳۸ میلیون نسخه‌ای در هفته نخست، در هفته دوم ارائه نیز از مرز فروش یک میلیون نسخه گذر کرده است. به این ترتیب «۲۵» نخستین آلبومی است که از زمان شروع به کار موسسه‌ی نیلسن در سال ۱۹۹۱ تا کنون در دو هفته بالای یک میلیون نسخه فروش داشته …

آلبوم «۲۵» پس از فروش رکوردشکن ۳٫۳۸ میلیون نسخه‌ای در هفته نخست، در هفته دوم ارائه نیز از مرز فروش یک میلیون نسخه گذر کرده است. به این ترتیب «۲۵» نخستین آلبومی است که از زمان شروع به کار موسسه‌ی نیلسن در سال ۱۹۹۱ تا کنون در دو هفته بالای یک میلیون نسخه فروش داشته است.

آلبوم «۲۵» یک روز مانده به پایان زمان هفته‌ی معیار از سوی نیلسن موزیک (۳ دسامبر پایان هفته دوم در نظر گرفته شده بود) بیش از یک میلیون نسخه فروش داشت.

به این ترتیب «۲۵» که با فروش ۳٫۳۸ میلیون نسخه‌ای خود در هفته نخست بیستمین آلبومی لقب گرفت که در یک هفته بیش از یک میلیون نسخه فروخته است، تبدیل به نخستین آلبومی شد که در دو هفته‌ی متفاوت بالای یک میلیون نسخه فروش داشته است.

فروش نهایی آلبوم «۲۵» در تاریخ ۶ دسامبر پس از پایان پردازش داده‌های یک هفته‌ی کامل به دست موسسه نیلسن، در بیلبورد منتشر خواهد شد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا