اصولگرایان قطعا به وحدت حداکثری می رسند

به گزارش ایران اُنا، علیرضا زاکانی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره رسیدن اصولگرایان به اجماع حداکثری برای انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: بنده معتقد هستم اصولگرایان حتماً به وحدت حداکثری می‌رسند. وی ادامه داد: هم‌اکنون نیز جلسات خوبی بین نیروهای اصولگرایان در حال برگزاری است و این جلسات طلیعه مطلوبی …

به گزارش ایران اُنا، علیرضا زاکانی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره رسیدن اصولگرایان به اجماع حداکثری برای انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: بنده معتقد هستم اصولگرایان حتماً به وحدت حداکثری می‌رسند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون نیز جلسات خوبی بین نیروهای اصولگرایان در حال برگزاری است و این جلسات طلیعه مطلوبی را برای ما باز می‌کند.

تاکید کرد: این جلسات قطعا به سرانجام مشخصی می‌رسد که ماحصل آن یکپارچگی، وحدت و انسجام در بین احزاب اصولگراست.

‌زاکانی با بیان اینکه جریانات اصولگرا به این چارچوب رسیده‌اند که سامانه‌های لازم برای وحدت را ایجاد کنند، گفت: با توجه به اینکه انتخابات پیش رو، انتخابات مجلس است، مهم‌ترین بحث موضوع وحدت مربوط به حوزه‌های انتخابیه است و اصولگرایان در حوزه‌های انتخابیه منتظر سایر نقاط کشور نمی‌مانند و زمینه‌های رسیدن به وحدت حداکثری را فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی اظهار کرد: نامه دوم ایشان در واقع انفجار نور در فضای تاریکی است که جوانان غرب را احاطه کرده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تأکید کرد: این نامه در واقع زمینه‌ای است که جوانان غرب را به فکر و تامل واداشته و آنها را در مسیر شناخت بهتر یاری می‌دهد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا