قطع شبکه المناز از ماهواره عرب ست در راستای تأمین منافع استعمار و استثمار است

بیانیه حسینی مزاری در خصوص قطع شبکه المنار از ماهواره عرب ست بسم الله الرحمن الرحیم اخیرا اطلاع یافتم که ماهواره عرب ست، نشرات تلویزیون المنار را قطع کرده و به زعم خویش با اقدام نابخردانه و استعماری خود، صدای دیگری از آزادی خواهی را خفه کرد. تلویزیون المنار وابسته به جنبش انقلابی حزب الله …

بیانیه حسینی مزاری در خصوص قطع شبکه المنار از ماهواره عرب ست
بسم الله الرحمن الرحیم
اخیرا اطلاع یافتم که ماهواره عرب ست، نشرات تلویزیون المنار را قطع کرده و به زعم خویش با اقدام نابخردانه و استعماری خود، صدای دیگری از آزادی خواهی را خفه کرد. تلویزیون المنار وابسته به جنبش انقلابی حزب الله لبنان، از آن دست رسانه هایی است که طی مدت عمرکوتاه خود، خدمات بی شایبه ای در عرصه اطلاع رسانی شفاف و بی طرفانه داشته و با مجاهدت خستگی ناپذیر، در انعکاس فریاد ملل مظلوم از هیچ کوششی فروگذار نکرده است. این تلویزیون حوادث بحرین را به خوبی پوشش داده و مبارزات مردم یمن و تجاوزات کینه توزانه عربستان را به گونه ای بازتاب داده که جهانیان متوجه ظلم و جنایات وسیع و همه جانبه عربستان وابسته به غرب و مزدور اسراییل گردیده اند. حوادث عراق، اوضاع داخلی عربستان و سایر شیخ نشینهای خلیج فارس از دید این تلویزیزیون پنهان نمانده و در صدر اخبار آن مبارزات ضد اسراییلی در فلسطین و لبنان قرارداشته و در به تصویر کشیدن حرکات ضد انسانی رژیم منحوس اسراییل و حامیان منطقه ای و بین المللی آن سنگ تمام گذاشته است.

تلویزیون المنار در این راه تلفات و خسارات جانی و مالی فراوانی نیز داشته و قبل تر از این، نشرات آن از سوی ماهواره های اروپایی نیز مسدود گردیده بود. اما با آنهم، مسدود شدن نشرات تلویزیون المنار از سوی ماهواره عرب ست، یکبار دیگر آزادی بیان ادعایی غرب و عوامل مزدور آن را به نمایش گذاشت و به اثبات رساند که این ادعا تاجایی محقق خواهد بود که منافع استکبار جهانی را تامین کند، در غیر آن صورت هر صدا و فریادی که منافع شیطانی دشمنان اسلام را مورد هدف قرار دهد شامل قانون آزادی بیان ادعایی آنها نگردیده و بایستی انعکاس این صدا و فریاد خفه گردد.

اگرچه این توطئه نیز طرفی نخواهد بست و کار از بستن مسیر اطلاع رسانی تلویزیون المنار و یا جلوگیری از انتشار اخبار از سوی دیگر رسانه های اسلامی و جهادی گذشته است و امروزه افکار عامه از هرطرقی در جریان اخبار و اطلاعات عمومی قرار گرفته، بیش از پیش به شناسایی چهره دروغین غرب و عوامل مزدور آن در منطقه و دنیا پی می برند، اما با آن هم، اینجانب، ضمن اعلام حمایت از مدیر و دست اندرکاران تلویزیون المنار و همبستگی با آنان و تشویق بیش از پیش شان جهت ادامه مصرانه راه حق و حقیقت و مبارزه جدی در برابر توطئه های روز افزون دشمنان، این اقدام عرب ست را در راستای تامین منافع استکبار و محدود کردن فریاد عدالت خواهی جنبش های انقلابی دانسته، به شدن محکوم می کنم و لازم می دانم با استفاده از فرصت، تاکید کنم که؛ جریان های اسلامی و آزادی خواهی، همواره منتظر برخوردهای اینچنینی از سوی دشمنان بوده و شدت عمل آنان را نشانه صحت و سلامت کار خود بدانند، ولی لازم به نظر می رسد که بایستی تلاش و مجاهدت دیگر به کار بست و در راستای تامین تاسیس کانالهای مطمئن اطلاع رسانه ای ماهواره ای، برنامه هایی روی دست گرفت تا مبادا دشمنان بیش از این توفیق به مسدود کردن انعکاس اخبار و اطلاعات شفاف و ضد استعمار و استثمار را پیدا کنند.

همچنان از تمام رسانه های اسلامی و آزادیخواه تقاضامندیم که با استفاده از این اقدام آزادی ستیز ماهواره عرب ست، در جهت افشا کردن چهره دروغین آزادی بیان غربی و عوامل مزدور آن در جهان اسلام و منطقه بیش از پیش تلاش کرده، بدینترتیب خدمتی دیگر به نهضت مقاومت و جنبشهای اسلامی و آزادیخواه نمایند.

سیدعیسی حسینی مزاری
رئیس عمومی خبرگزاری صدای افغان(آوا)
کابل- افغانستان- ۱۴-۹-۹۴
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا