لزومی ندارد اسد پیش از دوره انتقالی از قدرت کنار برود

به گزارش مهر به نقل از فرانس ۲۴، وزیر خارجه فرانسه امروز در اظهاراتی مداخله جویانه اعلام کرد لازم نیست رئیس جمهور سوریه پیش از هرگونه دوره انتقالی سیاسی از قدرت کنار برود. «لوران فابیوس» وزیر امور خارجه فرانسه امروز در مصاحبه ای گفت: سوریه متحد به مفهوم انتقال سیاسی در این کشور است. وی …

به گزارش مهر به نقل از فرانس ۲۴، وزیر خارجه فرانسه امروز در اظهاراتی مداخله جویانه اعلام کرد لازم نیست رئیس جمهور سوریه پیش از هرگونه دوره انتقالی سیاسی از قدرت کنار برود.

«لوران فابیوس» وزیر امور خارجه فرانسه امروز در مصاحبه ای گفت: سوریه متحد به مفهوم انتقال سیاسی در این کشور است.

وی ادامه داد: این امر به این مفهوم نیست که «بشار اسد» باید قبل از این دوره انتقال سیاسی کنار رود، بلکه باید تضمین‌هایی برای آینده وجود داشته باشد.

این در حالیست که از از زمان آغاز بحران در سوریه در سال ۲۰۱۱ میلادی، محور غربی-عربی به پیشگامی آمریکا و فرانسه تلاش های گوناگونی را برای برکناری اسد از قدرت به انجام رسانده که در این میان می توان به ایجاد و گسترش گروه های تروریستی برای مقابله نیابتی با دولت قانونی دمشق اشاره نمود. اما زمانیکه رخداد های تروریستی پاریس در جمعه خونین ۱۳ نوامبر در این کشور به وقوع پیوست، غرب به ناگاه مواضع خود را تغییر داده و تبلیغات لفظی خود را به سوی مبارزه با تروریسم متمرکز نمود.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا