حضور سرمربي تيم واليبال هلند در تمرينات ثامن الحجج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، گویدو ورمولن امروز در نشست خبری که برای حضور وی در تمرینات تیم والیبال ثامن‌الحجج (ع) در مشهد برگزار شد افزود: وجود مربیان با تجربه می تواند زیرساختهای والیبال و تیم ها را آماده کند برای مثال در شرایط فعلی ۹۰ درصد بازیکنان تیم ملی هلند را بازیکنان تیم …

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، گویدو ورمولن امروز در نشست خبری که برای حضور وی در تمرینات تیم والیبال ثامن‌الحجج (ع) در مشهد برگزار شد افزود: وجود مربیان با تجربه می تواند زیرساختهای والیبال و تیم ها را آماده کند برای مثال در شرایط فعلی ۹۰ درصد بازیکنان تیم ملی هلند را بازیکنان تیم جوانان تشکیل می دهند.

او ادامه داد: ایران در رشته والیبال جزو کشور های قدرتمند دنیا به حساب می آید و بر این اساس آشنایی و آموزش استعداد های جوان فعال این حوزه بسیار مهم و اساسی است.

ورمولن با بیان اینکه تیم ملی والیبال ایران می تواند در سکوهای جهانی جای داشته باشد و شرایط ایده آل خود را حفظ کند گفت: در هلند علاوه بر سرمربیگری به تدریس نیز می پردازم و می توانم دانش روز دنیا را در اختیار مربیان ایرانی قرار دهم.

سرمربی تیم والیبال هلند افزود: پیش از این به ایران سفر نکرده بودم اما شناخت خوبی از آن داشتم و می خواستم هر چه زودتر ایران و شهر مشهد را ببینم.

او ادامه داد: حدود یک سال است سرمربی تیم ملی والیبال هلند شده ام و پیش از این سرمربی تیم ملی بانوان بودم و با توجه به اینکه عضو فدراسیون هلند هستم فکر می کنم بتوانم تا مدتها به عنوان سرمربی در تیم ملی کشورم کار کنم.

گویدو ورمولن، سرمربی تیم والیبال هلند به دعوت باشگاه ثامن الحجج خراسان و برای برگزاری یک دوره آموزشی به مشهد سفر کرده است.

این دوره آموزشی از فردا تا ۱۸ آذر برگزار می شود.
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا