راه اندازي خط جديد توليد گيربکس در تبريز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر عامل شرکت چرخشگر تبریز گفت: این خط ظرفیت تولید ۵۰هزار دستگاه گیربکس خودروی نیسان در سال را دارد که این میزان به یکصد هزار دستگاه قابل افزایش است. وفادار افزود : در حالیکه شرکت های خارجی دومیلیون دلار برای راه اندازی این خط پیشنهاد داده بودند متخصصان …

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر عامل شرکت چرخشگر تبریز گفت: این خط ظرفیت تولید ۵۰هزار دستگاه گیربکس خودروی نیسان در سال را دارد که این میزان به یکصد هزار دستگاه قابل افزایش است.
وفادار افزود : در حالیکه شرکت های خارجی دومیلیون دلار برای راه اندازی این خط پیشنهاد داده بودند متخصصان داخلی با هزینه ۲میلیارد ریال موفق به طراحی و راه اندازی آن شدند.
وی اجرای طرح تولید ۱۰۰هزار دستگاه گیربکس خودروی تندر را از برنامه های مهم این شرکت اعلام کرد.
وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین در بازدید ازشرکت ماشین سازی تبریز از تعویق واگذاری این شرکت به بخش خصوصی به مدت پنج سال خبر داد.
محمدرضا نعمت زاده افزود: برای واگذاری این شرکت نباید عجله شود چون باید ضمن نوسازی زمینه لازم برای سوددهی شرکت نیز فراهم شود.
۱۹ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی چندی پیش در نامه‌ای به وزیر اموراقتصادی و دارایی، خواستار خروج شرکت ماشین‌سازی تبریز از فهرست واگذاری‌های سازمان خصوصی‌سازی شده بودند.
شرکت ماشین سازی تبریز یکی از بزرگترین مجموعه های صنعتی غرب تبریز است که در زمینه ساخت و فروش ماشینهای ابزار ، تراشکاری ، فرزکاری ، مته ، سنگزنی ، سنتر ، سی ان سی ، ابزار تیز کنی ، سوراخکاری و همچنین ارائه خدمات فنی و مهندسی ، خدمات ابزار و کالیبراسیون فعالیت دارد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا