عرضه بازی‌های PS2 برای کنسول PS4 سونی

به گزارش موبنا، این شرکت ژاپنی هم‌اکنون نخستین سری از بازی‌های کنسول PS2 را برای آخرین مدل از دستگاه‌های بازی خود یعنی PS4 ارایه کرد. «شوهِی یوشیدا» مدیر استدیوهای جهانی مرکز سرگرمی سونی در این خصوص گفت: «ما به منظور پاسداشت میراث PS2 بسیار خوشحالیم که امروز بازی‌های این کنسول قدیمی را برای PlayStation 4 …

به گزارش موبنا، این شرکت ژاپنی هم‌اکنون نخستین سری از بازی‌های کنسول PS2 را برای آخرین مدل از دستگاه‌های بازی خود یعنی PS4 ارایه کرد.

«شوهِی یوشیدا» مدیر استدیوهای جهانی مرکز سرگرمی سونی در این خصوص گفت: «ما به منظور پاسداشت میراث PS2 بسیار خوشحالیم که امروز بازی‌های این کنسول قدیمی را برای PlayStation 4 عرضه می‌کنیم. شما هم‌اکنون می‌توانید بازی‌های PS2 را از روی فروشگاه اینترنتی PlayStation Store خریداری کنید و آنها را در کنسول PS4 مورد استفاده قرار دهید. فروش این بازی‌ها فعلا در اروپا و آمریکا آغاز شده است».

تا کنون هشت بازی قدیمی برای کنسول جدید سونی ارایه شده است. این بازی‌ها شامل موارد زیر می‌شوند: Dark Cloud، Grand Theft Auto III، Grand Theft Auto: Vice City، Grand Theft Auto: San Andreas، Rogue Galaxy و Mark of Kri.

قیمت هر یک از این بازی‌ها ۱۴.۹۹ دلار اعلام شده است و البته بازی‌های Twisted Metal: Black و War of the Monsters هر کدام به قیمت ۹.۹۹ دلار عرضه می‌شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا