چهار مدل Xperia Z6 سونی معرفی شد

به گزارش موبنا، اگر آخرین اخبار منتشر شده روی شبکه اجتماعی چینی Weibo به نقل از مرکز Antutu درست باشد،‌ سونی از این پس قصد دارد پرچمدار گوشی‌های خود را با تنوع بیشتری روانه بازار کند و در این زمینه پیش‌بینی می‌شود گوشی هوشمند Xperia Z6 در چهار مدل مختلف با نمایشگرهای ۴ تا ۶.۴ …

به گزارش موبنا، اگر آخرین اخبار منتشر شده روی شبکه اجتماعی چینی Weibo به نقل از مرکز Antutu درست باشد،‌ سونی از این پس قصد دارد پرچمدار گوشی‌های خود را با تنوع بیشتری روانه بازار کند و در این زمینه پیش‌بینی می‌شود گوشی هوشمند Xperia Z6 در چهار مدل مختلف با نمایشگرهای ۴ تا ۶.۴ اینچی عرضه شود.

این دستگاه که به عنوان بهترین گوشی هوشمند ساخته شده در شرکت ژاپنی سونی معرفی می‌شود، در مدل اصلی خود نمایشگر ۵.۲ اینچی را حفظ خواهد کرد.

ولی سونی این بار می‌خواهد سیاست عرضه سومین نسل از این گوشی‌ها یعنی Xperia Z2 را در دست بگیرد و مدل جدید را در چهار نوع مختلف عرضه کند.

شرکت سونی در سری گوشی‌های هوشمند کوچک هم تخصص فراوان دارد و آنها را با پسوند Compact به دست کاربران می‌رساند. بر این اساس قرار است گوشی هوشمند Xperia Z6 Compact با نمایشگر ۴.۶ اینچی عرضه شود و به جز آن مدل Z6 mini هم با نمایشگر ۴ اینچی به دست کاربران برساند.

مدل اصلی گوشی‌های هوشمند Xperia Z6 نمایشگر ۵.۲ اینچی دارد که البته از مدل Xperia Z6 Plus با نماشیگر ۵.۸ اینچی کوچکتر است. به جز این، یک مدل دیگر با نام Xperia Z6 Ultra هم ارایه می‌شود که اندازه نمایشگر آن ۶.۴ اینچ پیش‌بینی شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا