سامسونگ از جمع ۵ تولیدکننده برتر فناوری‌های پوشیدنی بیرون رفت

به گزارش موبنا، این شرکت بزرگ کره‌ای که طی سه ماهه دوم امسال توانست خود را به عنوان یکی از پنج شرکت برتر در عرصه فناوری‌های پوشیدنی معرفی کند، عرصه رقابتی را به شرکت چینی XTC یکی از زیرمجموعه‌های BBK واگذار کرد و طی مدت یاد شده ۱۰۰ هزار دستگاه کمتر از این شرکت فناوری …

به گزارش موبنا، این شرکت بزرگ کره‌ای که طی سه ماهه دوم امسال توانست خود را به عنوان یکی از پنج شرکت برتر در عرصه فناوری‌های پوشیدنی معرفی کند، عرصه رقابتی را به شرکت چینی XTC یکی از زیرمجموعه‌های BBK واگذار کرد و طی مدت یاد شده ۱۰۰ هزار دستگاه کمتر از این شرکت فناوری پوشیدنی فروخت.

مرکز تحقیقاتی IDC لیست بزرگترین تولیدکنندگان فناوری‌های پوشیدنی در فصل سوم امسال را به قرار زیر منتشر کرد:

  • شرکت Fitbit – تعداد دستگاه‌های عرضه شده: ۴.۷ میلیون دستگاه – سهم بازار جهانی: ۲۲.۲ درصد
  • شرکت اپل – تعداد دستگاه‌های عرضه شده: ۳.۹ میلیون دستگاه – سهم بازار جهانی: ۱۸.۶ درصد
  • شرکت شیائومی – تعداد دستگاه‌های عرضه شده: ۳.۷ میلیون دستگاه – سهم بازار جهانی: ۱۷.۴ درصد
  • شرکت Garmin – تعداد دستگاه‌های عرضه شده: ۰.۹ میلیون دستگاه – سهم بازار جهانی: ۴.۱ درصد
  • شرکت BBK – تعداد دستگاه‌های عرضه شده: ۰.۷ میلیون دستگاه – سهم بازار جهانی: ۳.۱ درصد

لازم به ذکر است شرکت Fitbit با تصاحب ۲۲.۲ درصد از بازار جهانی فناوری‌های پوشیدنی باز هم توانست عنوان خود را به عنوان بزرگترین شرکت در این عرصه حفظ کند. البته در مدت مشابه سال قبل این شرکت صاحب ۳۲.۸ درصد از بازار جهانی بود.

شرکت Fitbit در فصل سوم سال ۲۰۱۴ میلادی ۲.۳ میلیون دستگاه فناوری پوشیدنی روانه بازار جهانی کرده بود که این رقم در مدت مشابه امسال ۴.۷ میلیون دستگاه گزارش شد. با این وجود حضور رقبای جدید و سرسخت باعث شد سهم Fitbit نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یابد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا