عصبانیت شدید راموس از جرارد پیکه

به گزارش ورزش ۱۱، سرخیو راموس رهبر باشگاه رئال مادرید در مستطیل سبز با جرارد پیکه تماس گرفت و با جدیت تمام از او بابت توئیت تمسخر آمیزش در مورد رئال مادریدتوضیح خواست. جرارد پیکه و سرخیو راموس، دو مدافع باشگاه رئال مادرید و بارسلونا که مشکل و خصومت آنها ریشه در سالهای گذشته دارد …

به گزارش ورزش ۱۱، سرخیو راموس رهبر باشگاه رئال مادرید در مستطیل سبز با جرارد پیکه تماس گرفت و با جدیت تمام از او بابت توئیت تمسخر آمیزش در مورد رئال مادریدتوضیح خواست.

جرارد پیکه و سرخیو راموس، دو مدافع باشگاه رئال مادرید و بارسلونا که مشکل و خصومت آنها ریشه در سالهای گذشته دارد و مشکل این دو با یکدیگر بارها نمایان شده است بار دیگر به وضوح دیده شد، جرارد پیکه پس از آنکه رئال مادرید در دیدار خود برابر کادیز در کوپا دل ری به چریشف محروم بازی داد و باعث حذف رئال مادرید از کوپا دل ری شد، در صفحه ی توئیتر خود به تمسخر رئال مادرید پرداخت.

این مسئله باعث خشم هواداران کهکشانی ها شد تا راموس نیز به این جرگه بپیوندد، راموس امروز با جرارد پیکه تماس تلفنی برقرار کرد و با عصبانیت از او دلیل این رفتار زشت اش را خواستار شد!؛ جرارد پیکه پیش از این اذعان داشته بود که شخصیت اش اینگونه است و این کار را برای شوخی انجام داده است.
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا