پياده روي اربعين،مانوري جهاني

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه های نمازجمعه راهپیمایی عظیم حسینی را تجلی قدرت اسلام و شور و شوق حسینی دانست. آیت ا.. سید یوسف طباطبایی نژاد با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، حقیقت این روز را مخالفت با نظام سلطه، ظلم و استبداد …

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه های نمازجمعه راهپیمایی عظیم حسینی را تجلی قدرت اسلام و شور و شوق حسینی دانست.
آیت ا.. سید یوسف طباطبایی نژاد با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، حقیقت این روز را مخالفت با نظام سلطه، ظلم و استبداد خواند.
وی با بیان اینکه امروز هم باید دانشجویان به فرهنگ دینی مسلح شوند و با جنگ نرم غربی‌ها مبارزه کنندگفت: با روشنگری و هدایت های رهبرمعظم انقلاب و بصیرت ملت، مبارزه با ظلم و استکبار و حرکت های ضد استکباری در دنیا و به تبعیت از ایران اسلامی روز به روز در حال افزایش است.
عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به روز جهانی حقوق بشر، حقوق بشر را ابزار استکبار برای سلطه بر دیگر کشورها توصیف کرد وگفت: هم اکنون مراکز حقوق بشر جهانی به عنوان محلی برای حفاظت از منافع ظالمان و مستکبران و در راس آنها آمریکای جنایتکار تبدیل شده اند.
وی با اشاره به آغاز هفته وقف، افزود:گسترش فرهنگ وقف به عوان سنتی حسنه موجب برطرف شدن بسیاری از مسایل و نیازهای اجتماعی می شود.
۱۸۴/

دکمه بازگشت به بالا