ظریف از برگزاری موفق مراسم اربعین قدردانی کرد

به گزارش فرهنگ نیوز؛ وزیر امور خارجه کشورمان طی پیامی به دولت و ملت عراق، از تلاش‌های دولت عراق در برگزاری موفق مراسم اربعین حسینی قدردانی کرد. دکتر «محمدجواد ظریف» مراسم با شکوه اربعین امسال را مصداق حقیقی وحدت همه خداجویان، موحدان و آزادگان جهان بر محور عدالت طلبی، مبارزه با ظلم و افراط گری …

به گزارش فرهنگ نیوز؛ وزیر امور خارجه کشورمان طی پیامی به دولت و ملت عراق، از تلاش‌های دولت عراق در برگزاری موفق مراسم اربعین حسینی قدردانی کرد.

دکتر «محمدجواد ظریف» مراسم با شکوه اربعین امسال را مصداق حقیقی وحدت همه خداجویان، موحدان و آزادگان جهان بر محور عدالت طلبی، مبارزه با ظلم و افراط گری و مواجهه با انحراف در ارزش‌ها و آموزه‌های حقیقی الهی دانست.

وی در پایان این پیام، مراتب سپاسگزاری از مراجع عظام دینی مقیم عراق را نیز اعلام کرد.

به گزارش ابنا، متن کامل پیام به شرح ذیل است:

نوشته های مشابه

بسم الله الرحمن الرحیم

خدا را شاکریم که اربعین حضرت سیدالشهداء(ع) با شکوه تر از سال‌های گذشته با حضور میلیون‌ها انسان مومن، خدا جو، آزاده و عاشق رسول مکرم اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار گردید و عاشقان آن حضرت ضمن اظهار ارادت به آستان مقدس امام حسین(ع) و شهدای بزرگوار کربلا، بار دیگر ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) را به سمع و نظر جهانیان رساندند.

بی‌تردید مراسم با شکوه اربعین امسال، مصداق حقیقی وحدت همه خداجویان، موحدان و آزادگان جهان بر محور عدالت طلبی، مبارزه با ظلم و افراط گری و مواجهه با انحراف در ارزش‌ها و آموزه‌های حقیقی الهی بود.

لازم می‌دانم از همه مسولان عالی رتبه، دولت و ملت خستگی ناپذیر عراق برای میزبانی کریمانه و شایسته از میلیون‌ها زائر از جمله زائران ایرانی تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین مراتب سپاس ویژه خویش را از مراجع عظام دینی مقیم عراق که با هدایت الهی و معنوی خویش، راهنما و راهگشای برگزاری این مراسم با عظمت بودند، اعلام نمایم.

از درگاه خداوند بزرگ برای دولت و ملت بزرگ عراق سعادت و بهروزی مسالت دارم.

محمد جواد ظریف
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا