نیازی به نیروی زمینی خارجی نداریم

به گزارش «شیعه نیوز»، پس از ادعای سخنگوی کاخ سفید مبنی بر موافقت نخست‌وزیر عراق با اعزام ۲۰۰ نیروی ویژه به عراق، «حیدرالعبادی»، شب گذشته در صفحه فیس بوک خود بار دیگر حضور نیروهای خارجی در عراق را دشمنی با مردم عراق دانست. حیدرالعبادی در آخرین نوشته خود در فیس بوک تأکید کرده است: ما …

به گزارش «شیعه نیوز»، پس از ادعای سخنگوی کاخ سفید مبنی بر موافقت نخست‌وزیر عراق با اعزام ۲۰۰ نیروی ویژه به عراق، «حیدرالعبادی»، شب گذشته در صفحه فیس بوک خود بار دیگر حضور نیروهای خارجی در عراق را دشمنی با مردم عراق دانست.

حیدرالعبادی در آخرین نوشته خود در فیس بوک تأکید کرده است: ما هر گونه کمک مالی، تسلیحاتی و‌ آموزشی را برای مبارزه با تروریسم پذیرا هستیم؛ اما از هیچ کشوری نخواسته‌ایم که به عراق نیروی زمینی اعزام کند و ما این حرکت را یک اقدام خصمانه تلقی می‌کنیم.

پیش از این در روز چهارشنبه گذشته «جاش ارنست» سخنگوی کاخ سفید مدعی شده بود: نخست‌وزیر عراق اعزام ۲۰۰ نیروی ویژه به عراق را تأیید کرده است.

باراک اوباما نیز روز گذشته (پنج‌شنبه) گفته بود: آمریکا علی رغم اعزام نیروی‌های بیشتر نظامی به آمریکا به عراق، در پی دخالت نظامی همانند سال ۲۰۰۳ نیست.
منبع:خبرگذاری فارس

دکمه بازگشت به بالا