نخستین گوشی جهان که می‌توانید آن را با آب و صابون بشویید

به گزارش موبنا، دو شرکت KDDI‌‌ و Kyocera یک گام از این مرحله جلوتر رفته‌اند و گوشی هوشمند جدیدی را با نام Digno Rafre معرفی کردند که تمام نگرانی‌ها را در این زمینه از بین می‌برد. این دستگاه نخستین گوشی هوشمند جهان است که به جز آب،‌ در مقابل صابون هم مقاومت می‌کند و به …

به گزارش موبنا، دو شرکت KDDI‌‌ و Kyocera یک گام از این مرحله جلوتر رفته‌اند و گوشی هوشمند جدیدی را با نام Digno Rafre معرفی کردند که تمام نگرانی‌ها را در این زمینه از بین می‌برد.

این دستگاه نخستین گوشی هوشمند جهان است که به جز آب،‌ در مقابل صابون هم مقاومت می‌کند و به عبارت دیگر شما به راحتی می‌توانید آن را با آب و صابون بشویید. به عبارت دیگر، برای آنکه مطمئن شوید گوشی شما تمیز است می‌توانید هر روز آن را با آب و صابون نظافت کنید.

گوشی هوشمند Digno Rafre با آب گرم هم مشکلی ندارد و بر این اساس اگر دمای آب تا ۴۳ درجه سانتیگراد افزایش یابد مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود. توجه داشته باشید استانداردهای IP58 که در گوشی‌های ضدآب امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرند، در مقابل آب گرم مشکل دارند.

این گوشی هوشمند به یک نوار لاستیکی ویژه مجهز شده است که اگر داخل آب بیفتد، روی سطح آب باقی می‌ماند تا شما برای پیدا کردن آن مشکلی نداشته باشید.

نوشته های مشابه

گوشی هوشمند ژاپنی در رنگ‌های آبی، سفید و صورتی ساخته شده است و کاربران می‌توانند آن را با نمایشگر ۵ اینچی، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی، با قیمت ۴۶۵ دلار خریداری کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا