یاهو مسنجر جدید سرعت ارتباطات موبایلی را بیشتر می‌کند

به گزارش موبنا، شرکت یاهو روز گذشته ابزار موبایلی جدید برای ارسال انواع مختلف پیام‌های اینترنتی را عرضه کرد و توضیح داد این ابزار با نرم‌افزارهای محبوب رقابت می‌کند. «جِف بنفورت» قائم مقام شرکت یاهو با اطمینان کامل اعلام کرد که این ابزار موبایلی جدید امکانات بسیار کاربردی دارد و در آینده نزدیک می‌تواند کاربران …

به گزارش موبنا، شرکت یاهو روز گذشته ابزار موبایلی جدید برای ارسال انواع مختلف پیام‌های اینترنتی را عرضه کرد و توضیح داد این ابزار با نرم‌افزارهای محبوب رقابت می‌کند.

«جِف بنفورت» قائم مقام شرکت یاهو با اطمینان کامل اعلام کرد که این ابزار موبایلی جدید امکانات بسیار کاربردی دارد و در آینده نزدیک می‌تواند کاربران بیشتری را از ابزارهای رقیب تحت پوشش قرار دهد.

شرکت یاهو در این ابزار موبایلی بر سرعت انتقال پیام تاکید کرده است و کاربران در آن می‌توانند گفت‌وگوهای گروهی داشته باشند، انواع مختلف فایل‌ها را به گروه انتقال دهند، سرعت انتقا عکس یا ویدیو در آن به کمتر از یک ثانیه کاهش یابد.

این نسخه جدید ابزار ارتباطی هم با نام Yahoo Messenger شناخته می‌شود. ولی به گفته این شرکت، امکانات و قابلیت‌های آن به طور کامل تغییر کرده است و کاربران می‌توانند آن را در قالب یک ابزار کاملا متفاوت مورد استفاده قرار دهند.

این ابزار کاربردی هم‌اکنون به صورت محدود برای کاربران اندرویدی عرضه شده است و از پایان سال جاری میلادی همه کاربران موبایلی می‌توانند آن را در اختیار بگیرند.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا