عرضه ابزار کاربردی لینکدین برای کاربران موبایلی

به گزارش موبنا، بیش از نیمی از مشترکان لینکدین از روی دستگاه‌های موبایلی وارد صفحه اختصاصی خود می‌شوند. ولی این افراد تا امروز مجبور بودند برای ورود به لینکین به سایت اینترنتی مربوطه مراجعه کنند و ابزار کاربردی در اختیار نداشتند. با اینکه لینکدین نزد کاربران جهانی محبوبیت فراوان دارد، صاحبان دستگاه‌های موبایلی برای ورود …

به گزارش موبنا، بیش از نیمی از مشترکان لینکدین از روی دستگاه‌های موبایلی وارد صفحه اختصاصی خود می‌شوند. ولی این افراد تا امروز مجبور بودند برای ورود به لینکین به سایت اینترنتی مربوطه مراجعه کنند و ابزار کاربردی در اختیار نداشتند.

با اینکه لینکدین نزد کاربران جهانی محبوبیت فراوان دارد، صاحبان دستگاه‌های موبایلی برای ورود به صفحه اختصاصی خود همواره با مشکل مواجه بودند که بالاخره این مسئله برطرف شد.

ابزار کاربردی جدید از نظر ظاهری شباهت زیادی به فیسبوک دارد. این ابزار کاربردی پنج بخش مجزا را شامل می‌شود تا کاربر به کمک هر یک از آنها بتواند جست‌وجوی آسان‌تری در لینکدین انجام دهد.

پنج بخشی که در ابزار موبایلی لینکدین برای دو سیستم عامل اندروید و iOS ارایه شده‌اند به قرار زیر معرفی شده است: Home مربوط به صفحه اصلی، Me شامل اطلاعات پروفایل شخصی، Message حاوی پیام‌های دریافتی، My Network شامل ابزارهای سازمانی و Search برای انجام جست‌وجوهای اینترنتی.

شرکت لینکدین اعلام کرد قابلیت جست‌وجو در ابزار موبایلی ۳۰۰ درصد سریع‌تر از آنچه که کاربران تاکنون تجربه کردند، عمل می‌کند.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا