تمدید قرارداد مدافع ملی پوش چلسی

به گزارش ایسنا و نقل از ساکرنت، گری کیهیل مدافع ۲۹ ساله چلسی که نزدیک به ۴ سال است در چلسی توپ می زند با این تیم به افتخارات زیادی از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر دست یافته است. در حالی که در این فصل بازی های خوب کورت زوما فرانسوی …

به گزارش ایسنا و نقل از ساکرنت، گری کیهیل مدافع ۲۹ ساله چلسی که نزدیک به ۴ سال است در چلسی توپ می زند با این تیم به افتخارات زیادی از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر دست یافته است. در حالی که در این فصل بازی های خوب کورت زوما فرانسوی باعث نیمکت نشینی کیهیل شده بود و شایعات جدایی از چلسی درباره این بازیکن شنیده می شد در نهایت کیهیل تصمیم گرفت قراردادش را به مدت ۴ سال دیگر با این تیم تمدید کند.

کیهیل امروز (چهارشنبه) پس از توافق با مسئولان چلسی قراردادش را تا ۲۰۲۰ تمدید کرد و ۴ سال دیگر در این تیم ماندنی شد.

این مدافع ملی پوش پس از تمدید قرارداد با چلسی گفت: از اینکه آینده ام را متعهد به حضور در چلسی می دانم بسیار خوشحالم، اینکه باشگاه به من باور داشته، دستاورد بزرگی است. من اینجا به موفقیت های زیادی رسیده ام و امیدوارم بتوانم به یادگیری ام ادامه دهم و بتوانم به تیمم کمک کنم تا در چهار سال آینده جام های بیشتری را فتح کند.

کیهیل درباره شرایط چلسی گفت: بازی با بورنموث، بازی بسیار خوبی برای ما محسوب می‌شود. ما در مقطع مناسبی از فصل به دیدار حریف می‌رویم. خو‌شبختا‌نه توانستیم چند دیدار قبلی قبل از بازی تاتنهام را با پیروزی پشت سر بگذاریم و علاوه بر این دروازه خودمان را نیز بسته نگه داشتیم. این دقیقا چیزی بود که می خواستیم. هدفمان این بود که هم به پیروزی پر گلی برسیم و هم دروازه خودمان را بسته نگه داریم. حالا با روحیه خوبی تمریناتمان را از سر خواهیم گرفت و کمی شادتر از قبل هستیم. بازی شنبه برای ما بسیار مهم است. نمی‌خواهم این را بگویم که برای ما مرگ و زندگی محسوب می‌شود، چرا که پس از این بازی به تیمی جام نمی‌دهند، ولی از نظر روحی – روانی بازی بسیار مهمی برای ما است.

مدافع چلسی در ادامه گفت: این طبیعی است پس از این که شما چند بازی بد را پشت سر گذاشتید، بازیکنان از لحاظ اعتماد به نفس شرایط بدی پیدا کنند. تنها چیزی که باعث می‌شود اوضاع تغییر کند کسب پیروزی است. به همین خاطر شکست دادن بورنموث لذت بخش خواهد بود.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا