سه‌بعدی در دنیای اینترنت جست‌وجو کنید

به گزارش موبنا، این دستگاه که توانست عنوان هوشمندانه‌ترین و بهترین محصول سامسونگ در سال ۲۰۱۵ میلادی را به خود اختصاص دهد، با گوشی‌های هوشمند Galaxy S6، Galaxy S6 edge، Galaxy S6 edge+ و Galaxy Note 5 سازگاری دارد. نمایشگر باکیفیت این گوشی‌های هوشمند به کاربر امکان می‌دهد در عینک دیجیتالی تصاویر سه‌بعدی و حجم‌دار …

به گزارش موبنا، این دستگاه که توانست عنوان هوشمندانه‌ترین و بهترین محصول سامسونگ در سال ۲۰۱۵ میلادی را به خود اختصاص دهد، با گوشی‌های هوشمند Galaxy S6، Galaxy S6 edge، Galaxy S6 edge+ و Galaxy Note 5 سازگاری دارد.

نمایشگر باکیفیت این گوشی‌های هوشمند به کاربر امکان می‌دهد در عینک دیجیتالی تصاویر سه‌بعدی و حجم‌دار را مشاهده کند و از این طریق بتواند در دنیا سه‌بعدی گام بردارد.

سامسونگ امروز سیستم نرم‌افزاری عینک حقیقت مجازی خود را به‌روز کرد و از این طریق به کاربران امکان داد گشت‌وگذارها و جست‌وجوهای اینترنتی خود را نیز به صورت سه‌بعدی در این دستگاه انجام دهند.

سامسونگ اعلام کرد در نسخه به‌روزشده نرم‌افزار این عینک هوشمند یک مرورگر اینترنتی ارایه کرده است که کاربران در آن می‌توانند جست‌وجوهای اینترنتی خود را هم به صورت سه‌بعدی دنبال کنند.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که با این به‌روزرسانی، تمام سایت‌های اینترنتی در یک محیط ۳۶۰ درجه ارایه می‌شوند که کاربر به صورت لمسی می‌توانند در آنها حضور داشته باشد و فعالیت‌های اینترنتی خود را دنبال کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا