پینترست به جست‌وجوگر تصویری گوگل متصل شد

به گزارش موبنا، گوگل قابلیت جدیدی را روی موتور جست‌وجوی اینترنتی خود ارایه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌هایی که انتخاب می‌کنند را به راحتی ذخیره کنند تا در آینده بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند. این شرکت بزرگ اینترنتی اعلام کرد کاربران می‌توانند از این قابلیت برای ذخیره‌سازی تمام تصاویر پینترست استفاده …

به گزارش موبنا، گوگل قابلیت جدیدی را روی موتور جست‌وجوی اینترنتی خود ارایه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌هایی که انتخاب می‌کنند را به راحتی ذخیره کنند تا در آینده بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.

این شرکت بزرگ اینترنتی اعلام کرد کاربران می‌توانند از این قابلیت برای ذخیره‌سازی تمام تصاویر پینترست استفاده کنند یا اینکه از عکس‌های گوگل استفاده کنند و آنها را به صفحه اختصاصی خود در پینترست انتقال دهند.

قابلیت جدید در جست‌وجوگر اینترنتی گوگل Collections نام دارد که البته این قابلیت در مرحله کنونی فقط در اختیار کاربران موبایلی قرار می‌گیرد و فعلا فقط کاربران آمریکایی آن را آزمایش می‌کنند.

این قابلیت در تمام مرورگرهای اینترنتی قابل دسترسی است و با انواع سیستم‌های عامل موبایلی از جمله iOS و اندروید سازگاری دارد.

به منظور ذخیره‌سازی این تصاویر، می‌بایست ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت گوگل شوید. این اقدام نه تنها به شما امکان می‌دهد از دستگاه‌های مختلف به تصاویر مورد نظر خود دسترسی داشته باشید، بلکه به شبکه اجتماعی پینترست هم متصل شوید.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا