نرم‌‌افزار Flash دار فای را ودا گفت

به گزارش موبنا، شرکت Adobe به عنوان تولیدکننده و توسعه‌دهنده این نرم‌افزار تصویری با انتشار بیانیه‌ای به صورت کاملا صریح اعلام کرد در آینده از Flash خبری نخواهد بود و قرار است نام این برند به طور کامل تغییر کند. فرآیند کنار گذاشتن ابزار مذکور از هم‌اکنون آغاز شده است و به همین خاطر نرم‌افزار …

به گزارش موبنا، شرکت Adobe به عنوان تولیدکننده و توسعه‌دهنده این نرم‌افزار تصویری با انتشار بیانیه‌ای به صورت کاملا صریح اعلام کرد در آینده از Flash خبری نخواهد بود و قرار است نام این برند به طور کامل تغییر کند.

فرآیند کنار گذاشتن ابزار مذکور از هم‌اکنون آغاز شده است و به همین خاطر نرم‌افزار Adobe Flash Professional هم‌اکنون با نام Adobe Animate CC معرفی می‌شود.

نرم‌افزار Flash Professional ابزار کاربردی محسوب می‌شود که امکان اجرای انیمیشن‌های مبتنی بر وب را فراهم می‌کند. به عبارت دیگر، این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد آگهی‌های تبلیغاتی تصویری مبتنی بر Flash ایجاد کنید.

ولی طی چند سال گذشته تعداد زیادی از کاربران Flash Professional از این ابزار برای ساخت انیمیشن‌های مبتنی بر HTML5 و WebGL استفاده کردند. این انیمیشن‌ها قابلیت اجرا شدن در دستگا‌ه‌های موبایلی و رایانه‌های شخصی را دارند و برای اجرای آنها به هیچ گونه افزونه Flash نیاز نیست.

به گفته شرکت Adobe، نسخه به‌روز شده نرم‌افزار Flash Professional هم‌اکنون با نام Animate CC عرضه شده است و کاربران جهانی باید از هم‌اکنون خود را آماده کنند تا برای همیشه نرم‌افزار Flash و این نام را کنار بگذارند.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا