نوکیا دوربین ۶۰ هزار دلاری عرضه کرد

به گزارش موبنا، روز گذشته برای نخستین بار پیش‌فروش این دوربین دیجیتالی آغاز شد و البته قیمت آن به قدری بالا بود که گفته شد کاربران عادی نمی‌توانند آن را خریداری کنند. این دوربین دیجیتالی که برای مصارف خانگی ساخته نشده است، با قابلیت ارایه حقیقت مجازی و تصاویر سه‌بعدی به قیمت ۶۰ هزار دلار …

به گزارش موبنا، روز گذشته برای نخستین بار پیش‌فروش این دوربین دیجیتالی آغاز شد و البته قیمت آن به قدری بالا بود که گفته شد کاربران عادی نمی‌توانند آن را خریداری کنند.

این دوربین دیجیتالی که برای مصارف خانگی ساخته نشده است، با قابلیت ارایه حقیقت مجازی و تصاویر سه‌بعدی به قیمت ۶۰ هزار دلار پیش‌فروش می‌شود.

شاید باور این مسئله دشوار به‌نظر برسد، ولی دوربین دیجیتالی عرضه شده توسط نوکیا ۶۰ هزار دلار قیمت دارد. برای پیش‌خرید این محصول می‌بایست ۵ هزار دلار بپردازید و البته برای بخش پایه و شارژر آن هم باید مبلغ ۱۵۰۰ دلار را به صورت جداگانه بدهید.

از این اعداد و ارقام می‌توان نتیجه گرفت که OZO یک دوربین حرفه‌ای است و می‌بایست در مصارف خاص مورد استفاده قرار گیرد.

با تصاویری که این دوربین دیجیتالی در فضای عمومی پخش می‌کند، اگر یک دستگاه عینک هوشمند Gear VR سامسونگ یا مدل‌های مشابه را در اختیار داشته باشید، می‌توانید تمام محیط پیرامون را سه‌بعدی ببینید.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا