قوی‌ترین پردازنده موبایلی جهان برای گوشی‌هایی با رم ۸ گیگابایتی

به گزارش موبنا، اگرچه بسیار زود است که اطلاعاتی را در مورد مدل بعدی تراشه Snapdragon 820 منتشر کنیم، ولی منابع آگاه می‌گویند که از مشخصات این محصول آگاهی دارند. چندین منابع آگاه که نخواستند نامشان فاش شود طی چند روز گذشته مشخصات مدل بعدی این تراشه موبایلی را منتشر کردند. آنها گزارش دادند این …

به گزارش موبنا، اگرچه بسیار زود است که اطلاعاتی را در مورد مدل بعدی تراشه Snapdragon 820 منتشر کنیم، ولی منابع آگاه می‌گویند که از مشخصات این محصول آگاهی دارند.

چندین منابع آگاه که نخواستند نامشان فاش شود طی چند روز گذشته مشخصات مدل بعدی این تراشه موبایلی را منتشر کردند. آنها گزارش دادند این تراشه با نام Snapdragon 830 شناخته می‌شود و البته می‌تواند از رم ۸ گیگابایتی برای گوشی‌های هوشمند پشتیبانی کند.

آنچه که از سوی شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های موبایلی منتشر شده حاکی از آن است که نسل بعدی پرچمداران گوشی‌های هوشمند باید به قدری توانایی داشته باشد که کاربر بتواند چند فعالیت مجزا را به صورت همزمان انجام دهد و به همین خاطر دستگاه موبایلی به حافظه RAM بیشتری نیاز دارد.

این تئوری نخستین بار از سوی «پان جیوتانگ» از تحلیلگران برتر چین منتشر شد و او اعلام کرد شرکت کوالکام از هم‌اکنون طراحی نسل بعدی تراشه‌های پرقدرت خود را تکمیل کرده است که این محصول با نام MSM8998 شناخته می‌شود.

به هر حال باید توجه داشت تراشه‌های سیلیکونی در حال ارتقا هستند و نسل بعدی گوشی‌های هوشمند که با قابلیت‌های پیشرفته عرضه می‌شوند هم نیازمند توان بالاتری خواهند بود. به همین خاطر از هم‌اکنون می‌توان پیش‌بینی کرد Snapdragon 830 چنین امکاناتی داشته باشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا