تبلت iPad Pro اپل ۱۵ درصد ارزان شد

به گزارش موبنا، این رایانه لوحی که نمایشگر ۱۲.۹ اینچی دارد بزرگترین تبلت ساخته شده در شرکت اپل است و اگر قصد خرید آن را دارید، هم‌اکنون می‌توانید ۱۵ درصد کمتر از قبل برای آن بپردازید. فروشگاه زنجیره‌ای Target در آمریکا اعلام کرد رایانه لوحی جدید اپل را با تخفیف ۱۵ درصدی می‌فروشد و این …

به گزارش موبنا، این رایانه لوحی که نمایشگر ۱۲.۹ اینچی دارد بزرگترین تبلت ساخته شده در شرکت اپل است و اگر قصد خرید آن را دارید، هم‌اکنون می‌توانید ۱۵ درصد کمتر از قبل برای آن بپردازید.

فروشگاه زنجیره‌ای Target در آمریکا اعلام کرد رایانه لوحی جدید اپل را با تخفیف ۱۵ درصدی می‌فروشد و این ارزان ترین قیمتی است که تاکنون برای تبلت مذکور در نظر گرفته شده است.

بر این اساس کاربران هم‌اکنون می‌توانند مدل ۳۲ گیگابایتی این رایانه لوحی را با قیمت ۶۷۹.۱۵ دلار، مدل ۶۴ گیگابایتی را با قیمت ۸۰۶.۶۵ دلار و مدل ۱۲۸ گیگابایتی را با قیمت ۹۱۷.۱۵ دلار خریداری کنند. البته اگر مشتریان این فروشگاه زنجیره‌ای کارت REDcard را هم در اختیار داشته باشند می‌توانند ۵ درصد دیگر هم تخفیف بگیرند.

فروشگاه زنجیره‌ای MacMall نیز اعلام کرد که رایانه لوحی مذکور را با تخفیف ۱۲ دلاری به دست مشتریان خود می‌رساند. فروشگاه اینترنتی PayPal نیز در نظر دارد این محصول را با تخفیف ۱۵ درصدی عرضه کند.

این قیمت برای بزرگترین رایانه لوحی اپل بسیار قابل ملاحظه است و البته گفته می‌شود به دنبال کسب نتایج ضعیف این دستگاه در بازار جهانی، تخفیف‌های مذکور لحاظ شده است.

رایانه لوحی iPad Pro اپل نمایشگر لمسی ۱۲.۹ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۲۷۳۲ در ۲۰۴۸ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این محصول شامل پردازنده پرقدرت A9x می‌شود و از دیگر امکانات آن می‌توان به چهار اسپیکر داخلی، گیرنده بلوتوث، گیرنده Wi-Fi، گیرنده LTE Cat.4 و حسگر Touch ID اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا