گوشی میان‌رده Zero ال‌جی وارد بازار جهانی شد

به گزارش موبنا، این شرکت توضیح داد در مرحله نخست گوشی میان‌رده مذکور وارد تایوان می‌شود و پس از آن کاربران ساکن مناطق اروپا، آمریکای لاتین و آسیا هم می‌توانند آن را خریداری کنند. البته ال‌جی در این خبرها اعلام نکرد این گوشی هوشمند چه قیمتی دارد. ولی توضیح داد که آن را با قیمت …

به گزارش موبنا، این شرکت توضیح داد در مرحله نخست گوشی میان‌رده مذکور وارد تایوان می‌شود و پس از آن کاربران ساکن مناطق اروپا، آمریکای لاتین و آسیا هم می‌توانند آن را خریداری کنند.

البته ال‌جی در این خبرها اعلام نکرد این گوشی هوشمند چه قیمتی دارد. ولی توضیح داد که آن را با قیمت ارزان به دست کاربران می‌رساند. شرکت ال‌جی همچنین در مورد زمان دقیق ورود این گوشی هوشمند به دیگر کشورها خبری را منتشر نکرد.

به هر حال،‌گوشی هوشمند Zero ال‌جی هم‌اکنون علاوه بر تایوان با نام Class با قیمت ۳۴۰ دلار در کره جنوبی هم فروخته می‌شود.

برخی اپراتورهای موبایلی آمریکایی از جمله AT&T اعلام کردند از اواخر سال جاری میلادی این دستگاه را با قرارداد مخابراتی دو ساله عرضه خواهند کرد.

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵ اینچی دارد که روی آن را لایه محافظ ۲.۵D پوشانده است و از دیگر امکانات به کار رفته در این محصول می‌توان به دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD، گیرنده ۴G LTE، گیرنده کوتاه‌بورد NFC و باتری ۲۰۵۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

طول، عرض و ضخامت این گوشی هوشمند به ترتیب ۱۴۲، ۷۱.۸ و ۷.۴ میلیتمر و وزن آن هم ۱۴۷ گرم است که احتمال می‌رود با قیمت ۳۰۰ یورو در اروپا فروخته شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا