واتس‌اپ لینک‌های تلگرام را مسدود می‌کند

به گزارش موبنا، اگرچه هم‌اکنون در واتس‌اپ می‌توانید لینک‌های تلگرام را ارسال و دریافت کنید، ولی باید توجه داشته باشید که امکان کلیک کردن روی این لینک‌ها وجود ندارد و به عبارت دیگر لینک‌های اینترنتی تلگرام را در واتس‌اپ به عنوان یک پیام متنی ساده مشاهده می‌کنید. علاوه بر این گفته شده است که اگر …

به گزارش موبنا، اگرچه هم‌اکنون در واتس‌اپ می‌توانید لینک‌های تلگرام را ارسال و دریافت کنید، ولی باید توجه داشته باشید که امکان کلیک کردن روی این لینک‌ها وجود ندارد و به عبارت دیگر لینک‌های اینترنتی تلگرام را در واتس‌اپ به عنوان یک پیام متنی ساده مشاهده می‌کنید.

علاوه بر این گفته شده است که اگر شما به عنوان یکی از کاربران تلگرام لینک مورد نظر خود را از این ابزار پیام‌رسان داخل واتس‌اپ ارسال کنید، امکان کپی یا ارسال مجدد پیام حاوی لینک مربوطه در واتس‌اپ وجود نخواهد داشت.

به طور کلی می‌توان گفت تمام لینک‌هایی که از تلگرام وارد واتس‌اپ می‌شوند، در این ابزار پیام‌رسان اینترنتی مسدود شده‌اند.

البته مراکز خبری اعلام کردند این محدودیت فعلا فقط در ابزار واتس‌اپ مخصوص دستگاه‌های اندرویدی لحاظ شده است و هنوز خبرهای مشابه مربوط به iOS منتشر نشده است.

شرکت تلگرام امروز با انتشار بیانیه‌ای این مشکل را تایید کرده و توضیح داد واتس‌اپ با این کار قصد دارد کاربران را از تلگرام به سمت خود بکشاند که البته مسدود کردن لینک‌های اینترنتی نمی‌تواند این تاثیر را برجا بگذارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا