فقط ۱۱ درصد کاربران با تبلت عکس می‌گیرند

به گزارش موبنا، در این راستا تبلت‌ها هم به حضور خود ادامه دادند و این امکان را برای کاربران فراهم کردند تا از روی این دستگاه‌های بزرگ مبتنی بر نمایشگر لمسی امکان برقراری تماس صوتی هم فراهم شود. با این وجود یکی از قابلیت‌هایی که کمتر در رایانه‌های لوحی مورد استفاده قرار گرفته، دوربین اصلی …

به گزارش موبنا، در این راستا تبلت‌ها هم به حضور خود ادامه دادند و این امکان را برای کاربران فراهم کردند تا از روی این دستگاه‌های بزرگ مبتنی بر نمایشگر لمسی امکان برقراری تماس صوتی هم فراهم شود.

با این وجود یکی از قابلیت‌هایی که کمتر در رایانه‌های لوحی مورد استفاده قرار گرفته، دوربین اصلی و دوربین سلفی آن است.

کارخانجات تولید رایانه‌های لوحی بر این باورند که کاربران از تمام امکانات این محصولات استفاده می‌کنند. به عنوان مثال شرکت مایکروسافت به تازگی آخرین تبلت خود موسوم به Surface Pro 4 را با نمایشگر ۱۲.۳ اینچی روانه بازار کرد دوربین ویژه‌ای روی آن قرار داد که به کمک آن می‌توان عکس‌های حرفه‌ای گرفت.

اگرچه در برخی از انواع رایانه‌های لوحی کیفیت دوربین دیجیتالی بسیار قابل قبول است، ولی باید گفت صاحبان این دستگاه‌ها برای عکاسی و فیلمبرداری با تبلت تمایل چندانی نشان نمی‌دهند.

نتایج حاصل از نظرسنجی جدید مرکز PhoneArena نشان داد تنها ۱۱.۷ درصد از کاررانی که رایانه لوحی دارند با این دستگاه عکس می‌گیرند.

از بین کاربرانی که در این بررسی حضور داشتند ۴۷.۸۳ درصد اعلام کردند که ممکن است در شرایط نیاز دوربین تبلت خود را مورد استفاده قرار دهند و این در حالی بود که ۴۰.۴۷ درصد کاربران هم گفتند هیچ تمایلی به استفاده از دوربین دیجیتالی نصب شده روی این دستگاه موبایلی بزرگ ندارند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا