نخستین گوشی جهان با پردازنده ۱۰ هسته‌ای عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، نخستین گوشی هوشمند جهان مبتنی به پردازنده ده هسته‌ای که توسط چینی‌ها ساخته می‌شود، تراشه مرکزی MediaTek Helio X20 را در خود جا داده است. این تراشه تمامی مراحل آزمایشی را پشت‌سر گذاشته است و البته منابع آگاه می‌گویند گوشی هوشمند شیائومی مبتنی بر این تراشه در خانواده گوشی‌های پیشرفته و پرقدرت …

به گزارش موبنا، نخستین گوشی هوشمند جهان مبتنی به پردازنده ده هسته‌ای که توسط چینی‌ها ساخته می‌شود، تراشه مرکزی MediaTek Helio X20 را در خود جا داده است.

این تراشه تمامی مراحل آزمایشی را پشت‌سر گذاشته است و البته منابع آگاه می‌گویند گوشی هوشمند شیائومی مبتنی بر این تراشه در خانواده گوشی‌های پیشرفته و پرقدرت طبقه‌بندی نمی‌شود.

بر اساس این شایعات گفته می‌شود که شرکت شیائومی قصد دارد این گوشی هوشمند را با قیمت ارزان در سری محصولات Redmi‌ وارد بازار کند و از این طریق بتواند مشتریان جدید به دست آورد.

قرار است نخستین گوشی هوشمند جهان مبتنی بر پردازنده ده هسته‌ای با نام Xiaomi Redmi 3 عرضه شود و البته این محصول با پرچمدار گوشی‌های شرکت چینی یعنی Xiaomi Mi 5 که طی چند ماه آینده معرفی می‌شود، متفاوت است.

شرکت شیائومی برای گوشی هوشمند Mi 5 قوی‌ترین پردازنده موبایلی جهان یعنی Snapdragon 820 را در نظر گرفته است و آن را رقیب جدی برای آیفون ۶s اپل و Galaxy S6 سامسونگ می‌داند.

منابع آگاه گزارش دادند نخستین گوشی هوشمند جهان مبتنی بر پردازنده ده هسته‌ای فصل نخست سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه می شود و برای آن قیمت زیادی در نظر گرفته نشده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا