خواهران با حفظ حجاب پیشگام در جبهه فرهنگی باشند

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، چند روزی است که قزوین حال و هوای عجیب دارد، شهر مملو از عطر و بوی شهیدان است. شهید حمید سیاهکالی‌مرادی از بسیجیان و پاسداران مدافعان حرم بود که در پی مبارزه با تروریست‌های تکفیری و دفاع از حرم بی‌بی زینب(س) با اهدای خون پاکش به شهادت رسید، sh02 امروز …

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، چند روزی است که قزوین حال و هوای عجیب دارد، شهر مملو از عطر و بوی شهیدان است.

شهید حمید سیاهکالی‌مرادی از بسیجیان و پاسداران مدافعان حرم بود که در پی مبارزه با تروریست‌های تکفیری و دفاع از حرم بی‌بی زینب(س) با اهدای خون پاکش به شهادت رسید،

sh02

امروز بعد از قرائت وصیت‌نامه توسط پدر همسر این شهید عزیز، پیکر مطهر این مدافع حرم در سیل خروشان مردم شهیدپرور قزوین در آرامگاه ابدی خود آرام گرفت،

حمید سیاهکالی‌مرادی وصیت نامه خود را در ۱۹ آبان نوشته و چهارده روز پس از آن به مقام والای شهادت نائل شده است.

متن این وصیت‌نامه به شرح ذیل است:

با سلام و صلوات بر محد و آل محمد(ص) اینجانب حمید سیاهکالی مرادی فرزند حشمت الله، لازم دیدم تا چند جمله ای را از باب درد و دل در چند سطر مکتوب نمایم.
ابتدا لازم است بگویم دفاع از حرم حضرت زینب(س) را بر خود واجب می‌دانم و سعادت خود را خط مشی این خانواده دانسته و از خداوند میخواهم تا مرا در این راه ثابت قدم بدارد.
آنچه این حقیر تاکنون در زندگی خویش از کج فهمی‌ها و بی بصیرتی‌های برخی از انسانها فهمیده ام این است که یا این خانواده اهل بیت را درک نکرده اند و در هیچ برهه ای در کنارشان قرار نگرفته اند و یا درکنارشان بوده اند ولی در صحنه‌های حساس میدان را خالی کرده اند و یا مانعی بوده اند در این مسیر .
وای از آن روزی که آنان ولایت دارند ولی قدر آن را ندانسته و به بی راهه رفته اند زیرا مادامی که پشت سر ولی فقیه باشیم و مطیع ولایت باشیم و در راه و مسیر همیشه سرافراز حضرت ولی عصر(عج) قرار بگیریم پیروز خواهیم بود چرا که نقطه قوت ما ولایت است.
اما من می‌نویسم تا هر آن کس که میخواند یا می‌شنود بداند شرمنده ام از این که یک جان بیشتر ندارم تا در راه ولی عصر(عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فدا کنم.
اگر در حال حاضر تعدادی از برادران در جبهه های سخت در حال جهادند دلخوش هستند که جبهه فرهنگی تداوم جبهه سخت است که توسط شما جوانان رعایت می شود و امید است که خواهران در این زمینه با حفظ حجابشان پیشگام این جبهه باشند.
به نظر این جانب در عموم جامعه خصوصا بین نظامیان و پاسداران حریم ولایت هیچ چیز بالاتر از حسن خلق در رفتار نیست و در خاتمه از همه التماس دعا دارم.

والسلام

آری حمید عزیز

تو در وصیتنامه‌ات همانند شهدای دفاع مقدس که دختران و زنان را به حفظ حجاب سفارش کرده‌اند، نوشته‌ای در این زمینه از حضرت مهدی (عج) خجل و شرمنده‌ام.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا