استیماچ: ترکیب موردعلاقه محرم را به زمین فرستادم و باختیم

به گزارش تابناک ورزشی، ایگوراستیماچ پس از شکست مقابل گسترش گفت: ترکیب امروز سپاهان همان تیمی بود که محرم نویدکیا در دیدار مقابل راه‌آهن از آن استفاده کرد. چند فرصت خوب داشتیم اما در نواختن ضربات نهایی به مشکل خوردیم. ضمن اینکه بازی عجولانه‌ای انجام دادیم. استیماچ: ترکیب موردعلاقه محرم را به زمین فرستادم و …

به گزارش تابناک ورزشی، ایگوراستیماچ پس از شکست مقابل گسترش گفت: ترکیب امروز سپاهان همان تیمی بود که محرم نویدکیا در دیدار مقابل راه‌آهن از آن استفاده کرد. چند فرصت خوب داشتیم اما در نواختن ضربات نهایی به مشکل خوردیم. ضمن اینکه بازی عجولانه‌ای انجام دادیم.

استیماچ: ترکیب موردعلاقه محرم را به زمین فرستادم و باختیم

استیماچ در مورد استفاده از رحمان احمدی در دیدارهای سپاهان گفت: این همان تیمی است که محرم نویدکیا در دیدار مقابل راه‌آهن از آن استفاده کرد و من هم همان تیم را به زمین می‌فرستم. درست است که جام حذفی را از دست دادیم اما برای حضور در آسیا برنامه دیگری داریم.

وی در مورد اینکه چرا از نویدکیا استفاده نمی‌کند، گفت:‌محرم چه روی نیمکت باشد و چه درون زمین و چه روی سکوها لیدر ماست و هرجا باشد تاثیرگذاراست. هرموقع احساس کنیم به نویدکیا بازی خواهیم داد. پس از۱۲۰ دقیقه بازی مقابل ذوب‌آهن هنوز خستگی را احساس می‌کردیم و این عواملی است که باعث شد نتوانیم امروز از نیروهای خود بیشتر بهره ببریم. ضمن اینکه نبود سرلک و کریمی نیز تا حدودی اثرگذار بود.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا