پیروزی ارزشمند نفت و گاز گچساران مقابل ابومسلم

دی اسپورت : درچارچوب هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و درآخرین هفته از دور رفت این مسابقات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران حریف خود نسل ابومسلم مشهد راشکست داد. عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای نفت گچساران دو تیم نفت و گاز این شهر و سل ابومسلم مشهد به مصاف هم رفتند که …

دی اسپورت : درچارچوب هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و درآخرین هفته از دور رفت این مسابقات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران حریف خود نسل ابومسلم مشهد راشکست داد.

عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای نفت گچساران دو تیم نفت و گاز این شهر و سل ابومسلم مشهد به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

در این بازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای کسب سه امتیاز به میدان رفته بود و از ابتدای بازی حملات بسیاری برای باز کردن دروازه تیم نسل ابومسلم مشهد انجام داد.

در دقیقه ۳۵ بازی فرار روبرو به جلو رضا قیالی مهاجم جوان و هوشیار تیم نفت منجر به ثمر رسیدن گل برتری تیم نفت مقابل نسل ابومسلم مشهد شد.

در این بازی برای تیم نفت و گاز گچساران سعید مصطفوی، علی رعیت، علی کرمی، اشکان بخشی، محسن یکه روستا، بهزاد داودی، کامران موسی زاده، نبی اسدی، رضا قیالی، مهران غریبی، قائم اسلامی خواه به میدان رفتند.

تعویض های تیم نفت و گاز گچساران سهیل صالحی به جای مهران غریبی، علی حدادی فر به جای علی رعیت، فرشید فکورنیک به جای قائم اسلامی خواه وارد زمین شدند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد وبه علت تفاضل گل در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت تا چشم به بازی بعدی خانگی خود با کارای شیراز داشته باشد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران هفته آینده یکشنبه در گچساران به مصاف تیم کارای شیراز خواهد رفت.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا