لنوو بهترین رایانه جهان مخصوص بازی‌های ویدیویی را عرضه می‌کند

به گزارش موبنا، شرکت لنوو بر پایه این همکاری‌ها در سری Y محصولات خود به صورت محدود رایانه‌های شخصی رومیزی مخصوص بازی‌های ویدیویی را عرضه می‌کند که البته در قسمت جلوی این رایانه‌ها آرم شرکت Razer با نور سبز نمایان شده است تا مشخص شود این محصول مشترک امکانات منحصر به‌فردی دارد. شرکت لنوو ادعا …

به گزارش موبنا، شرکت لنوو بر پایه این همکاری‌ها در سری Y محصولات خود به صورت محدود رایانه‌های شخصی رومیزی مخصوص بازی‌های ویدیویی را عرضه می‌کند که البته در قسمت جلوی این رایانه‌ها آرم شرکت Razer با نور سبز نمایان شده است تا مشخص شود این محصول مشترک امکانات منحصر به‌فردی دارد.

شرکت لنوو ادعا می‌کند بر اساس این همکاری‌ها بهترین رایانه‌های جهان مخصوص بازی‌های ویدیویی را به دست کاربران می‌رساند و البته در مرحله کنونی این رایانه‌ها به صورت محدود عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است Razer سال گذشته همکاری‌هایی را با شرکت NZXT انجام داده بود تا به موجب آن بتواند رایانه‌های مخصوص بازی را با امکانات پیشرفته عرضه کند. ولی باید توجه داشت که در نتیجه این همکاری‌ها رایانه‌های استاندارد و معمولی روانه بازار شد.

به هر حال، دو شرکت لنوو و Razer اعلام کردند رایانه‌های جدید توان پردازشی بیشتر، کیفیت گرافیکی بالاتر و نمایشگرهای باکیفیت‌تری را در خود جا داده‌اند و به همین خاطر می‌توان آن را در خانواده بهترین رایانه‌های جهان مخصوص بازی‌های ویدیویی طبقه‌بندی کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا