Lumia 950 مایکروسافت وارد اروپا شد

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند در مرحله پیش‌فروش مورد استقبال کاربران قرار گرفت و مایکروسافت امروز با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد ساکنان کشورهای آلمان،‌ هلند، اسپانیا و ایتالیا می‌توانند آن را خریداری کنند. به گفته سایت‌های اینترنتی ایتالیایی، پیش‌فروش و عرضه دو گوشی هوشمند Lumia 950 و ۹۵۰ XL از امروز در فروشگاه‌های مایکروسافت …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند در مرحله پیش‌فروش مورد استقبال کاربران قرار گرفت و مایکروسافت امروز با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد ساکنان کشورهای آلمان،‌ هلند، اسپانیا و ایتالیا می‌توانند آن را خریداری کنند.

به گفته سایت‌های اینترنتی ایتالیایی، پیش‌فروش و عرضه دو گوشی هوشمند Lumia 950 و ۹۵۰ XL از امروز در فروشگاه‌های مایکروسافت انجام می‌شود و کاربران به صورت مستقیم و بدون قراردادهای مخابراتی می‌توانند نسخه قفل نشده گوشی را از مایکروسافت خریداری کنند.

لازم به ذکر است این گوشی هوشمند تاکنون فقط وارد آمریکا شده بود و مایکروسافت هنوز آن را به صورت گسترده در اختیار کاربران جهانی قرار نداده است.

برای آن دسته از کاربرانی که در کشور ایتالیا زندگی می‌کنند و قصد خرید این محصول را دارند باید گفت سایت اینترنتی Microsoft Store بهترین منبعی است که نشان می‌دهد کدام یک از شعبات آن این گوشی هوشمند را در اختیار دارد.

لازم به ذکر است گوشی هوشمند Lumia 950 مایکروسافت با قیمت ۵۹۹ دلار فروخته می‌شود و مدل ۹۵۰ XL هم ۶۹۹ دلار قیمت دارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا