عرضه گوشی جدید سونی مجهز به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند مانند بسیاری از محصولات سونی بدون قرارداد مخابراتی فروخته می‌شود و بنابراین شما می‌بایست قیمت گوشی را به صورت یکجا پرداخت کنید تا مدل قفل نشده آن را در اختیار بگیرید. این گوشی هوشمند ضمن داشتن امکانات پیشرفته و کارآمد با قیمت ۳۲۰ دلار وارد آمریکا شده است و …

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند مانند بسیاری از محصولات سونی بدون قرارداد مخابراتی فروخته می‌شود و بنابراین شما می‌بایست قیمت گوشی را به صورت یکجا پرداخت کنید تا مدل قفل نشده آن را در اختیار بگیرید.

این گوشی هوشمند ضمن داشتن امکانات پیشرفته و کارآمد با قیمت ۳۲۰ دلار وارد آمریکا شده است و البته فروشگاه اینترنتی آمازون آن را ۳۳۰ دلار می‌فروشد. البته توجه داشته باشید گوشی هوشمند مذکور مدل تک سیم‌کارت و دوسیم‌کارت دارد و به همین خاطر قیمت آن می‌تواند متفاوت باشد.

گوشی هوشمند Xperia C5 Ultra سونی دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را در خود جا داده است که البته این دوربین سلفی فلش LED را هم شامل می‌شود تا کاربران مشکلی نداشته باشند.

این محصول در خانواده فبلت‌های میان‌رده طبقه‌بندی می‌شود و از مهم‌ترین امکانات به کار رفته در آن می‌توان به نمایشگر ۶ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED اشاره کرد.

این گوشی هوشمند بزرگ رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی را در هم در خود جا داده است و باتری آن با توان ۲۹۳۰ میلی‌آمپر انرژی را در خود نگه می‌دارد.

پردازنده این گوشی هوشمند MediaTek MT6752 است که هشت هسته پردازشگر ۱.۷ گیگاهرتزی در آن فعالیت می‌کنند و سیستم عامل دستگاه هم اندروید ۵.۰ است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا