همکاری شرکت مخابرات ایران و کره جنوبی در هوشمندسازی شهر قم

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این دیدار که قائم مقام ، معاونان و کارشناسان شرکت KT با سرپرست شرکت مخابرات ایران و معاونان و مدیران حوزه IT و شبکه شرکت مخابرات ایران در باره ادامه  همکاری برای نحوه هوشمندسازی شهر قم به عنوان پایلوت،و …

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این دیدار که قائم مقام ، معاونان و کارشناسان شرکت KT با سرپرست شرکت مخابرات ایران و معاونان و مدیران حوزه IT و شبکه شرکت مخابرات ایران در باره ادامه  همکاری برای نحوه هوشمندسازی شهر قم به عنوان پایلوت،و اجرای پروژه های IPNI و  NOC دیدار و گفت و گو کردند.
مهندس دهناد، سرپرست شرکت مخابرات ایران در این دیدار با تأکید بر استفاده از فرصت های دو طرف در زمینه توسعه پروژه های موفق مخابراتی گفت: تبادل نظر و انتقال تجربه دو شرکت در این نشست ها، موجب افزایش شناخت شده و درک متقابل در زمینه همکاری های مشترک را در پی خواهد داشت.
سرپرست شرکت مخابرات ایران، از شرکت مخابرات کره جنوبی (KT) به عنوان شرکتی موفق و توانمند در حوزه فناوری اطلاعات و شبکه های مخابراتی یاد کرد و افزود: این شرکت با بکارگیری تدابیر کارساز در شرایط تحریم همواره  برای پیاده سازی پروژه های توسعه ای در کنار مخابرات بوده و برای توانمند سازی متخصصان داخلی مخابرات،آموزش های لازم را به آنان داده است.
وی با اشاره به اینکه، استراتژی شرکت مخابرات ایران، توسعه همکاری و جذب سرمایه گذاری شرکت های خارجی است خاطرنشان کرد: برای بهبود و ارتقاء فناوری اطلاعات و سطح علمی متخصصان داخلی شرکت مخابرات ایران و  همچنین تقویت حوزه های مختلف با این  شرکت همکاری خواهیم کرد.
مهندس دهناد اظهار داشت : هوشمندسازی شهر مقدس قم با توجه به بازدید کارشناسان شرکت KT از این شهر و تبادل نظر در خصوص نحوه پیاده سازی پروژه های  IPNI و  NOC و پروژه های QUICK WIN محور های اصلی گفت و گو ها در این نشست است .
در ادامه ، قائم مقام شرکت (KT) به ارایه گزارشی در خصوص بازدید شهر قم و تشریح نیازهای الکترونیک این شهر پرداخت و گفت: با بازدیدی که از بخش های مختلف این شهر داشتیم، دریافتیم پتانسیل زیادی درآن برای استفاده از خدمات الکترونیکی وجود  دارد. و در راستای اجرای این پروژه آمادگی خود را اعلام می کنیم.
گفتنی است ، شهر هوشمند “مکانی ممتاز برای توسعه پایدار اقتصادی، صنعتی است . که در آن به مسائلی مانند ترافیک، مصرف انرژی، آلودگی، تخریب سرزمین، بروز رسانی و بهینه‌سازی زیرساخت‌های شهری، بهبود کیفیت زندگی ، از طریق یک رویکرد نوآورانه و سیستماتیک، و با هدف بهینه‌سازی فرآیندهای مدیریت شهری می پردازد. بنابر این شرکت مخابرات ایران در نظر دارد با اخذ مجوزهای لازم و همکاری بخش های دولتی و خصوصی و بررسی های کارشناسی، هوشمندسازی را در شهر قم پیاده سازی کند.

۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا