NSA به جاسوسی از تماس‌های تلفنی پایان داد

به گزارش موبنا، در بیانیه حاضر گفته شد که آژانس امنیت ملی آمریکا علاوه بر پایان دادن به استراق سمع در تماس‌های تلفنی، از این پس اطلاعات مربوط به شماره‌ تلفن‌ها و طول هر تماس صوتی را هم دریافت نمی‌کند. بنابراین از این پس اپراتورهای موبایلی آمریکایی از جمله Verizon، AT&T، T-Mobile و Sprint داده‌ها …

به گزارش موبنا، در بیانیه حاضر گفته شد که آژانس امنیت ملی آمریکا علاوه بر پایان دادن به استراق سمع در تماس‌های تلفنی، از این پس اطلاعات مربوط به شماره‌ تلفن‌ها و طول هر تماس صوتی را هم دریافت نمی‌کند.

بنابراین از این پس اپراتورهای موبایلی آمریکایی از جمله Verizon، AT&T، T-Mobile و Sprint داده‌ها را به صورت ایمن برای خود نگه می‌دارند و سازمان NSA نیز تنها در صورتی که حکم قضایی داشته باشد،‌ در موارد خاص می‌تواند به این داده‌ها دسترسی داشته باشد.

دادگاه عالی آمریکا اعلام کرد بسته به شرایطی که پرونده‌های قضایی می‌توانند داشته باشند، در برخی موارد خاص آژانس امنیت ملی می‌تواند به این مرکز مراجعه کند تا برای در اختیار گرفتن اطلاعات تماس حکم قضایی بگیرد.

البته سازمان NSA همچنان این مجوز را در اختیار دارد تا تاریخ ۲۹ فوریه ۲۰۱۶ یعنی حدود سه ماه دیگر به اطلاعات تماس‌ها دسترسی داشته باشد.

نوشته های مشابه

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا