دستیار صوتی مایکروسافت مخصوص iOS آماده ورود به بازار

به گزارش موبنا، اوایل ماه جاری اعلام شد که مایکروسافت به صورت آزمایشی نسخه ویژه‌ای از دستیار صوتی خود را در اختیار گروه Windows Insider قرار داده است که این نسخه روی سیستم عامل موبایلی iOS مورد استفاده قرار می‌گیرد. مراکز خبری هم‌اکنون اعلام کردند که این آزمایش مراحل پایانی خود را پشت‌سر می‌گذارد و …

به گزارش موبنا، اوایل ماه جاری اعلام شد که مایکروسافت به صورت آزمایشی نسخه ویژه‌ای از دستیار صوتی خود را در اختیار گروه Windows Insider قرار داده است که این نسخه روی سیستم عامل موبایلی iOS مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مراکز خبری هم‌اکنون اعلام کردند که این آزمایش مراحل پایانی خود را پشت‌سر می‌گذارد و به زودی علاوه بر کاربران گروه Windows Insider، دیگر افرادی که دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر iOS دارند هم می‌توانند آن را بارگذاری کنند.

نسخه بتا این نرم‌افزار که با نام Cortana for iOS شناخته می‌شود به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند به تمام سوالات کاربران پاسخ دهد، نتایج مسابقات ورزشی را اعلام کند، نوسانات قیمت ارز را مشخص کند، قرارهای ملاقات را یادآوری کند، پیام‌ هشداردهنده بدهد، اطلاع‌رسانی کند، بسته‌های پستی را ردیابی کند و کارهای بیشتری انجام دهد.

این دستیار صوتی مانند سیستم Siri اپل قابلیت‌های شخصی بیشتری نسبت به Google Now دارد و حتی می‌تواند برای کاربر خود لطیفه تعریف کند یا اینکه موسیقی مورد علاقه خود را در اختیارش بگذارد.

این نسخه آزمایشی مبتنی بر سیستم TestFlight اپل در اختیار کاربران iOS قرار گرفته است و به همین خاطر در مرحله نخست تنها ۲ هزار نفر می‌توانند آن را آزمایش کنند.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا