واتس‌اپ پیش‌نمایش لینک‌ها را به اندرویدی‌ها نشان می‌دهد

به گزارش موبنا، با نسخه جدید کاربران اندرویدی واتس‌اپ برای نخستین بار می‌توانند پیام‌های ویژه و مهم خود را ستاره‌دار کنند. این امکان فراهم شده است تا انگشت خود را روی پیام مورد نظر نگه دارید تا بتوانید گزینه مربوط به ستار‌ه‌دار کردن آن را ببینید. این اقدام مانند نشانه‌گذاری پیام‌ها انجام می‌شود و بر …

به گزارش موبنا، با نسخه جدید کاربران اندرویدی واتس‌اپ برای نخستین بار می‌توانند پیام‌های ویژه و مهم خود را ستاره‌دار کنند. این امکان فراهم شده است تا انگشت خود را روی پیام مورد نظر نگه دارید تا بتوانید گزینه مربوط به ستار‌ه‌دار کردن آن را ببینید.
این اقدام مانند نشانه‌گذاری پیام‌ها انجام می‌شود و بر این اساس شما می‌توانید با درج علامت ستاره بالای هر پیام، در آینده به راحتی آن را مشاهده کنید. این پیام‌های ستاره‌دار می‌توانند در یک فولدر مجزا برای شما نمایش داده شوند.
از دیگر قابلیت‌های جدید مربوط به واتس‌اپ ارایه پیش‌نمایش از لینک‌هایی است که در پیام‌های متنی به دوستان خود ارسال می‌کنید. بر این اساس اگر یک پیام حاوی آدرس URL باشد، کاربر می‌توانید پیش‌نمایش اصلی سایت اینترنتی مربوطه را پیش از باز کردن آن مشاهده کند.
این ابزار ارتباطی در نسخه به‌روز شده خود می‌توانید یک پیش‌نمایش کوچک در اختیار داشته باشد تا با کلیک کردن روی آن بتوانید اطلاعات بهتر و جامع‌تر داشته باشد.
آخرین قابلیتی که در نسخه جدید واتس‌اپ برای کاربران اندرویدی عرضه شده است و البته در نسخه مارشمالو کاربرد بیشتری دارد، مربوط به زمانی می‌شود که قصد دارد به سیستم Android DirectShare دسترسی داشته باشید.
۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا