اختصاص وام به دانشجویان ممتاز

ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم در گفتگویی در خصوص اختصاص وام تحصیلی به دانشجویان ممتاز و نمونه کشور توضیح داد: به دانشجویان ممتازی که برگزیده گروه‌های پنج‌گانه آزمون سراسری، المپیادهای علمی دانش‌آموزی کشور و جشنواره‌های خوارزمی تا حداکثر دو برابر سقف مجاز وام تحصیلی عادی تعلق می‌گیرد. وی میزان وام تحصیلی …

ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم در گفتگویی در خصوص اختصاص وام تحصیلی به دانشجویان ممتاز و نمونه کشور توضیح داد: به دانشجویان ممتازی که برگزیده گروه‌های پنج‌گانه آزمون سراسری، المپیادهای علمی دانش‌آموزی کشور و جشنواره‌های خوارزمی تا حداکثر دو برابر سقف مجاز وام تحصیلی عادی تعلق می‌گیرد.

وی میزان وام تحصیلی را با تفکیک وضعیت تاهل دانشجو این گونه بیان کرد: برای دانشجویان مجرد ماهیانه ۷۵۰ هزار تومان و برای دانشجویان متاهل ماهیانه ۱۰۵ هزار تومان و به ازای هر فرزند ۳۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: دانشجویانی هم که در فعالیت های آموزشی و پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی و سیاسی، رعایت شئون اسلامی، دانشگاهی و ایثارگری سرآمد دانشجویان دیگر باشد و توسط هیئت داوران انتخاب دانشجوی نمونه در معاونت دانشجویی تائید شوند، دانشجوی نمونه انتخاب شده و می‌توانند از تسهیلات صندوق تا دو برابر سقف مجاز وام تحصیلی عادی بهره‌مند شوند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا