کشف جسد خونین مرد جوان در پونک

ساعت ۱ بامداد شب گذشته خبر مرگ مشکوک مردی ۳۲ ساله که در ساختمانی ۴ طبقه‌ای حوالی منطقه پونک زندگی می‌کرد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بعد از اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض به محل وقوع این اتفاق اعزام شدند. پس از اعزام مأموران به محل اعلام …

ساعت ۱ بامداد شب گذشته خبر مرگ مشکوک مردی ۳۲ ساله که در ساختمانی ۴ طبقه‌ای حوالی منطقه پونک زندگی می‌کرد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بعد از اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض به محل وقوع این اتفاق اعزام شدند.

پس از اعزام مأموران به محل اعلام گزارش، فردی با مراجعه به مأموران گفت: من در طبقه دوم این ساختمان ۴ طبقه زندگی می‌کنم، حدود ۲ ساعت پیش متوجه شدم از طبقه بالایی ساختمان که محل سکونت این مرد جوان ‌است، آب به داخل حیاط شرشر می‌کند، پس از حضور در طبقه سوم، زنگ واحدی که این مرد داخل آن زندگی می‌کند را زدم اما هر چه زنگ می زدم کسی پاسخگو نبود به همین خاطر مجبور شدیم که با همسر این مرد تماس بگیریم.

این فرد در ادامه اظهاراتش به پلیس گفت: بعد از حضور همسر این مرد در ساختمان و با باز کردن درب واحد، با خانه‌ای پر از آب مواجه شدیم، وقتی که داخل خانه رفتیم، دیدیم که آب تمام خانه را برداشته و شیر آب داخل حمام باز است. مبل، وسایل و تخت خواب رنگ خون به خود گرفته و این مرد در حالیکه غرق در خون است، داخل حمام نقش بر زمین شده است که بالافاصله با اورژانس تماس گرفتیم اما از دست مأموران اورژانس به دلیل خونریزی شدید این مرد کاری بر نیامد.

همسر این مرد جوان نیز در اظهاراتش به پلیس گفت: به دلیل رفتارهای نامتعارف همسرم چند وقتی بود که جدا از او زندگی می‌کردم و با وی قهر بودم؛ پس از حضور محسن مدیرروستا، بازپرس ششم دادسرای جنایی تهران در محل وقوع این اتفاق، جسد این مرد برای تحقیقات بیشتر و یافتن علت دقیق مرگ وی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا