این پیامک های لعنتی

به گزارش خبرنگار موبنا، ماهنامه تخصصی تلفن همراه در صد و بیست و ششمین خود به اخباری همچون ” برخورداری ۲۷۰ شهر ازپوشش نسل سوم همراه اولی ها”، فیلترینگ یا ادامه فعالیت مسئله این است” و “چرا سیگنال ها به ما نمی رسند؟” پرداخت. “این پیامک های لعنتی” و “پیامک های تبلیغاتی چگونه ارسال می …

به گزارش خبرنگار موبنا، ماهنامه تخصصی تلفن همراه در صد و بیست و ششمین خود به اخباری همچون ” برخورداری ۲۷۰ شهر ازپوشش نسل سوم همراه اولی ها”، فیلترینگ یا ادامه فعالیت مسئله این است” و “چرا سیگنال ها به ما نمی رسند؟” پرداخت.
“این پیامک های لعنتی” و “پیامک های تبلیغاتی چگونه ارسال می شوند” و راه حل هایی برای خلاصی از مزاحمت های پیامکی” از جمله مواردی بود که در پرونده ویژه این شماره مجله منشتر شد.
در بخش بانک این شماره جدید تلفن همراه، گزارشی در خصوص “بانکی در جیب ما”، “دورنمای خدمات موبایلی در جهان” و “امنیت در بانکداری موبایلی” منتشر شد.
طبق روال هرشماره از ماهنامه تلفن همراه در قسمت حوادث به مواردی همچون ” راز سیمکارت اعتباری” ، “بازگشت به دنیای خلاف با فروش سیمکارت های موبایل” ، ” کلاهبرداری پیامکی از داخل زندان” پراخته شد.
مخاطبین این شماره از مجله تلفن همراه می توانند در قسمت بررسی به مطالعه “ترکیبی زیبا از شیشه و فلز خمیده” ، ” تنها چیزی که تغییر کرده، همه چیز است” و ” یک گجت پوشیدنی خوش ساخت از سونی” بپردازند.
” برترین گوشی های دو سیمکارت”، ” ۴ گوشی پرفروش بازار” و “جدیدترین گوشی های تلفن همراه” از جمله مواردی به شمار می آید که دربخش راهنمای خرید مجله تخصصی تلفن همراه جای گرفته است.

jeld-126-1
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا