اجرای فیتیله‌ای‌ها در آذربایجان

به گزارش افکارخبر،علی فروتن در این برنامه که به بررسی چرایی رخ دادن اشتباه در یکی از آیتم‌های فیتیله پرداخت اعلام کرد به زودی در آذربایجان برنامه اجرا خواهد کرد. فروتن در این برنامه گفت: «این تصاویر همیشه در صدا و سیما می‌ماند. هروقت دلتان برای معذرت‌خواهی علی فروتن تنگ شد، می‌توانید به این آرشیو …

به گزارش افکارخبر،علی فروتن در این برنامه که به بررسی چرایی رخ دادن اشتباه در یکی از آیتم‌های فیتیله پرداخت اعلام کرد به زودی در آذربایجان برنامه اجرا خواهد کرد.

فروتن در این برنامه گفت: «این تصاویر همیشه در صدا و سیما می‌ماند. هروقت دلتان برای معذرت‌خواهی علی فروتن تنگ شد، می‌توانید به این آرشیو مراجعه کنید و آن را دوباره مشاهده کنید. ولی به عنوان برادر کوچک‌تر از شما پدر و مادرهای محترم خواهش می‌کنم تفکر و عمیق نگاه کردن را به بچه‌ها یاد بدهیم. ایران مال ماست. آذری، لر، بلوچ. هرجای ایران که قدم میگذارم مثل خانه‌ی من است. »

او در انتهای سخنانش را با خبر اجرای برنامه در آذربایجان به اتمام رساند و گفت:«به زودی به آذربایجان می‌آیم و برای بچه‌های آذربایجان برنامه اجرا خواهم کرد. چون عاشق مردم آذربایجان هستیم و قلبا دوستشان داریم و تا آخر عمرمان دوستشان خواهیم داشت.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا