خودرویی جدید که با خودرو های لوکس دنیا رقابت می کند

به گزارش سرویس علمی جام نیـوز به نقل از خبر آنلاین، فورد برنامه ریزی کرده است که مدل جدیدی از خودرو ۲۰۱۷ ام کی زد(MKZ) را در روز چهارشنبه در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی کند. فورد اولین محصول خود را با طرح مشبک نشان داد. طرح جدید لینکون در اوایل سال جاری نمونه اولیه …

به گزارش سرویس علمی جام نیـوز به نقل از خبر آنلاین، فورد برنامه ریزی کرده است که مدل جدیدی از خودرو ۲۰۱۷ ام کی زد(MKZ) را در روز چهارشنبه در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی کند.
فورد اولین محصول خود را با طرح مشبک نشان داد. طرح جدید لینکون در اوایل سال جاری نمونه اولیه خود را عرضه کرد و توانست با خودرو های لوکس دنیا مانند بنتلی و جگوار رقابت کند.
به روز رسانی شده مدل ام کی زد، نگاه داخلی جدیدی پیدا کرده است. تکنولوژی جلوگیری از تصادف یکی از مواردی است که در آینده به این خودرو اضافه خواهد شد و این خودرو هنگام نزدیک شدن یه یک جسم، سرعت خود را خود به خود کاهش می دهد و در ترافیک سرعت خودرو را کنترل می کند.
ام کی زد از نظر قیمت با خودرو های جنرال موتور کادیالاک ای تی اس، بی ام و سری ۳ و مرسدس بنز سی کلاس و آئودی ای ۴ که بین ۳۶ هزار دلار تا ۵۰ هزار دلار است، رقابت می کند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا