دلیل عدم ملاقات آیت الله مکارم با وزیر ارشاد

حجت الاسلام والمسلمین «محمدصادق مفیدی»ا افزود: اگر ایشان درخواست وقت ملاقات می کرد، امکان ملاقات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با این مرجع تقلید فراهم می شد. بر اساس این گزارش، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته گذشته به شهر مقدس قم سفر و با برخی مراجع تقلید دیدار کرد. جنتی نیز عصر …

حجت الاسلام والمسلمین «محمدصادق مفیدی»ا افزود: اگر ایشان درخواست وقت ملاقات می کرد، امکان ملاقات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با این مرجع تقلید فراهم می شد.

بر اساس این گزارش، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته گذشته به شهر مقدس قم سفر و با برخی مراجع تقلید دیدار کرد.

جنتی نیز عصر دوشنبه در گفت وگو با ایرنا درخصوص سفر خود به قم و عدم ملاقات خود با برخی مراجع تقلید از جمله آیت الله مکارم شیرازی، گفت: در سفر قبلی به قم با شش تن از مراجع عظام از جمله حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی دیدار و از بیانات و رهنمودهای ایشان استفاده کردم و فرصت دیدار با برخی دیگر از مراجع محترم فراهم نشد.

وی افزود: به همین خاطر در سفر پنجشنبه گذشته به قم با تعدادی از مراجع از جمله حضرات آیات عظام علوی گرگانی و شبیری زنجانی دیدار کردم که در گذشته موفق به دیدار آنان نشده بودم.

وی ادامه داد: در این سفر به علت کمبود وقت، فرصت دیدار با مراجع تقلید دیگری همچون حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی و آیت الله العظمی موسوی اردبیلی نیز فراهم نشد و به سفرهای بعدی موکول گردید.

وی گفت: همه مراجع عظام تقلید از احترام و جایگاه ویژه ای برخوردارند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به ماهیت فرهنگی خود افتخار دارد که از تذکرات و رهنمودهای کلیه مراجع بهره مند شود.

در پی سفر وزیر ارشاد به قم، برخی رسانه ها اقدام به حاشیه پردازی کرده و اینگونه تلقین کردند که آیت الله مکارم شیرازی به وزیر ارشاد وقت ملاقات ندادند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا