سپرده‌گذاران میزان منتظر پیامک و ایمیل باشند

لله‌گانی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده درباره سپرده‌گذاران موسسه میزان اظهار کرد: بانک صادرات با توجه به رسالت اجتماعی خویش و برای خاتمه دادن به موضوعی که از جنبه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و … مشکل‌ساز شده بود، مدیریت دارایی‌ها و بدهی‌های موسسه میزان را بر عهده گرفت. وی افزود: در همین راستا اعلام کردیم …

لله‌گانی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده درباره سپرده‌گذاران موسسه میزان اظهار کرد: بانک صادرات با توجه به رسالت اجتماعی خویش و برای خاتمه دادن به موضوعی که از جنبه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و … مشکل‌ساز شده بود، مدیریت دارایی‌ها و بدهی‌های موسسه میزان را بر عهده گرفت.

وی افزود: در همین راستا اعلام کردیم که از روز شنبه گذشته تا ۲۰ روز کاری، سپرده‌گذاران موسسه میزان براساس آخرین رقم کد ملی خود به نزدیک‌ترین شعب موسسه میزان به بانک صادرات مراجعه و نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند.

مدیر عامل بانک صادرات ایران با بیان این‌که با هماهنگی هیات تسویه و کارشناس رسمی دادگستری در شهر مشهد تیم ۳۰ نفره‌ای تشکیل شده است، افزود: این تیم در حال بررسی مانده دقیق سپرده‌گذاران و دارایی‌های موسسه میزان است که نتیجه آن از طریق پیامک و ایمیل به اطلاع سپرده‌گذاران خواهد رسید.

لله‌گانی درباره‌ی سرنوشت شعب موسسه میزان توضیح داد: در حال حاضر تابلوهای میزان جمع‌آوری شده و تابلوهای بانک صادرات جایگزین آن شده است. شعب موسسه میزان نیز تا اتمام عملیات تسویه کامل با سپرده‌گذاران با سیستم‌های بانک صادرات مشغول فعالیت هستند.

وی در پایان درباره سرنوشت شعب موسسه میزان گفت: اگر محل شعبه در جای مناسبی باشد، به عنوان شعبه بانک صادرات از این پس فعالیت خود را ادامه خواهد داد در غیر این صورت با شعب بانک صادرات تجمیع می‌شود. کارمندان شعب میزان هم به مجموعه بانک صادرات ملحق می‌شوند.

منبع: ایسنا
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا