امکان استفاده از اسمارت فون برای سالمندان

کار با اسمارت فون های پیچیده و پیشرفته امروزی در نگاه سالمندان کمی دشوار به نظر می رسد به همین دلیل بسیاری از سالمندان ترجیح می دهند از گوشی های هوشمند استفاده نکنند. گجت جدیدی با نام EziSmart عرضه شده که در واقع صفحه کلید متحرکی است که روی اسمارت فون هایی با پلتفورم های …

کار با اسمارت فون های پیچیده و پیشرفته امروزی در نگاه سالمندان کمی دشوار به نظر می رسد به همین دلیل بسیاری از سالمندان ترجیح می دهند از گوشی های هوشمند استفاده نکنند. گجت جدیدی با نام EziSmart عرضه شده که در واقع صفحه کلید متحرکی است که روی اسمارت فون هایی با پلتفورم های اندروید نصب شده و قابلیت های جدیدی را در اختیار سالمندان قرار می دهد تا این افراد نیز بتوانند به سادگی با گوشی های هوشمند کار کنند.

این گجت توسط محققی با نام Richard Chan طراحی و ساخته شده است. این صفحه کلید متحرک تمام صفحه نمایش اسمارت فون ها را پوشانده و کلیدهای بزرگ و قابل لمسی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد تا سالمندان به راحتی بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

رونمایی از گوشی هوشمند مخصوص سالمندان

گجت EziSmart به کاربرانش اجازه می دهد تا از جدیدترین و برترین تکنولوژی های روز برخوردار شوند بدون اینکه کوچکترین مشکلی در برقراری ارتباط با آن داشته باشند. اگر کاربری مایل به استفاده از سایر گزینه ها یا قابلیت های دیگری از اسمارت فون ها باشد نیز به سادگی می تواند صفحه کلید EziSmart را به حالت دیگری تبدیل کند.

از دیگر قابلیت های این صفحه کلید که باعث شده با استقبال کابران مواجه شود می توان استفاده از اپلیکیشن خاصی را نام برد که دارای دکمه ای برای تماس اضطراری است. سالمندان با فشردن این دکمه اضطراری می توانند سایرین را از وضعیت خود آگاه کنند.

برای مثال، زمانی که سالمندی با مشکل قلبی مواجه شده یا زمین می خورد با فشردن دکمه تماس اضطراری می تواند پیامکی را برای اقوام یا دوستان خود ارسال کرده سپس اگر کمکی از جانب آنها دریافت نشد، درخواست کمک را به مرکز تماس های اضطراری منتقل می کند تا نیروهای امدادی به کمک سالمند بشتابند

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا