گلکسی S6 از چند استاندارد شارژ بی سیم پشتیبانی خواهد کرد!

یکی از امکانات گلکسی S6 به احتمال زیاد پشتیبانی آن از تقریبا تمام استاندارد های موجود در زمینه ی شارژ بی سیم خواهد بود. در خبر جدیدی که در وبلاگ Samsung Tomorrow منتشر شده، گفته می شود سازنده ی سری تلفن های گلکسی وعده داده تا سال ۲۰۱۵ را تبدیل به سالی به یاد ماندنی …

یکی از امکانات گلکسی S6 به احتمال زیاد پشتیبانی آن از تقریبا تمام استاندارد های موجود در زمینه ی شارژ بی سیم خواهد بود. در خبر جدیدی که در وبلاگ Samsung Tomorrow منتشر شده، گفته می شود سازنده ی سری تلفن های گلکسی وعده داده تا سال ۲۰۱۵ را تبدیل به سالی به یاد ماندنی برای تکنولوژی شارژ بی سیم نماید.


این خبر اندکی عجیب به نظر می رسد زیرا تا به حال شرکت کره ای علاقه ای به استفاده از آن نشان نداده بود، جدید ترین اسمارت فون های سری S و ‌Note به شکل پیش فرض قابلیت بهره گیری از این فناوری را نداشته اند و برای استفاده از شارژ بی سیم، کاربر مجبور به خرید محصولات جانبی که گاهی قیمت بالایی داشتند می شد. این در حالیست که رقبای سامسونگ، موتورولا و ال جی هر دو موبایل هایی را توسعه داده بودند که از این فناوری پشتیبانی می نمود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

حال شرکت سامسونگ ادعا نموده است که پرچمداران جدیدش از جمله S6، نه تنها به شکل پیش فرض از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی به عمل می آورند، بلکه این پشتیبانی تمامی استاندارد های موجود در بازار را در بر می گیرد.

به احتمال زیاد شرکت یاد شده از چیپ کنترل شارژ کمپانی Broadcom بهره خواهد گرفت که در سال ۲۰۱۴ عرضه شده و از سه فناوری شارژ بی سیم به نام های A4WP ،PMA و WPC پشتیبانی می کرد. این سه فناوری درصد بالایی از شارژر های بی سیم موجود در بازار را ساپورت می کند.

در صورت درست بودن این حدس،‌ کاربران گلکسی S6 و S6 Edge قادر خواهند بود تا اسمارت فون های خود را تقریبا بر روی هر شارژر بی سیمی قرار داده و موبایل خود را شارژ نمایند. این قابلیت برای کاربران بسیار مفید بوده و قدمی بزرگ به سوی آینده ای روشن برای تکنولوژی شارژ بی سیم محسوب خواهد شد که تا به حال از سوی سازندگان بزرگ بسیاری نادیده گرفته شده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا