بازتاب کاهش سود سپرده‌های بانکی در بازار طلا

محمدکشتی آرای اظهار کرد: در هفته گذشته با توجه به تصویب نشدن کاهش نرخ سود بانکی قیمت سکه که به طور کاذب افزایش یافته بود دوباره به دنبال کاهش نرخ ارز حدود ۱۱ هزار تومان کاهش یافت. وی با بیان اینکه افزایش قیمت ارز در اوایل هفته گذشته منجر به بالا رفتن قیمت سکه شد، …

محمدکشتی آرای اظهار کرد: در هفته گذشته با توجه به تصویب نشدن کاهش نرخ سود بانکی قیمت سکه که به طور کاذب افزایش یافته بود دوباره به دنبال کاهش نرخ ارز حدود ۱۱ هزار تومان کاهش یافت.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت ارز در اوایل هفته گذشته منجر به بالا رفتن قیمت سکه شد، گفت:‌قیمت سکه به ۹۳۰ هزار تومان افزایش یافت که این افزایش ناشی از مطرح شدن بحث کاهش نرخ سود سپرده های بانکی بود.

وی در عین حال بیان کرد: هیچ شاخص اقتصادی در هفته گذشته در بازار طلا شاهد نبودیم و معامله گران منتظر افزایش نرخ بهره آمریکا در ماه آینده هستند.

کشتی آرای با بیان اینکه قیمت طلای جهانی در هفته گذشته حدود ۴ دلار نوسان داشت، اظهار کرد:بازار طلا و سکه در هفته گذشته راکد بود و نوسانات به دلیل تغییر نرخ ارز بود و به نظر می‌آید در هفته آینده نیز چنین روالی حاکم باشد.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا